Sergi

Un relat de: gladia

"Ara dorms entre ombres, un somni del que mai despertaràs. Quan el sol surt després de la pluja, i deixa a la terra olor d'humitat, i l'herba brilla plena d'espurnes, aixeco el cap al cel i et trobo a faltar."
Sau

Les hores es fan llargues. Els minuts son eterns. El temps es va aturar amb tu i no vol seguir endavant. El sol no brilla com abans, els ocells han deixat de cantar. El vent suau em balanceja els cabells i tu no hi ets. On ets? No ens deixis. Acompanya'ns durant el camí, que sense tu se'ns fa molt llarg. El nostre somriure és diferent, hi ha un deix de tristesa, ja no rius amb nosaltres. Els records venen i em mortifiquen, no puc parar de plorar. La gent passeja somnàmbula: no ho veuen que no hi ets? Qui es va equivocar? No et tocava, encara no. La injustícia segueix endavant i s'endú els innocents quan ella vol. És egoista, et vol per ella sola i no veu que nosaltres et necessitem més. No volem mirar enrera, els records no et tornaran. No podem plorar més, les llàgrimes s'han assecat. Et trobem a faltar. Torna.

Quan acabarà aquest torment? No m'ho crec. Encara espero que algú em digui que ha estat un somni, un malson. Tu no Sergi, tu no. No paro de repetir-ho, tu no, si us plau. La nit es fa llarga i el dia etern. I tu em mires rient, et veig a la fotografia. Uns ulls plens de vida. Molta vida més per endavant.

Adéu Sergi, mai t'oblidarem.

Comentaris

  • Sareta_16 | 22-04-2005 | Valoració: 9

    un escrit carregat de pena, dolor i patiment, 5 anys fa de la seva mort i encara et dol mirar el passat...
    t'entenc perfectament...:( ja hauras llegit algun poema meu dedicat a la mariona i numés fa 5mesos de la seva pèrdua però tot i així encara no m'he acostumat...
    me sentit identificada en el teu relat, era com expressar el que sento cada dia, a cada instant però d'una forma més tranquila de la fúria amb que ho vaig escriure jo...
    es precios de veritat pero sas...
    en la vida ia moments en qet fayen les forses n veus kom tira endavan...la vida es un constant dolor i sufrimient pero tb ia moments agradables, nos cada un de nos te la kapacitat d ferse fort, poder controlar aket dolor i augmentar akets moments agradables, podem lamentarnos eternamente una perdua, o axekarnos i mirar al futur, am un nou dia, comensar una nova vida on tindrem rekords dakesta gent, pero no trnarem a sufrir pensat en ells sino qe els recordarem com una experiencia enriquida, tas de kedar am els bns muments q vas viure am ell!sigues forta que ho ets molt!inga q algun dia prope podras mira enrere i n plora kuan pensis am ell!sera dificil pero podras, ya vuras!^^ ell n us voldria veure axi... not dmanu q stiguis 100% felis ni tan sols q somriguis xo no q tnfonsis pq ns keda moltisim per endavan!anims!

l´Autor

Foto de perfil de gladia

gladia

13 Relats

19 Comentaris

20599 Lectures

Valoració de l'autor: 9.13

Biografia:
Fins ara no m'havia atrevit a mostrar els meus escrits a ningú, em feia vergonya, els volia tenir com a un secret meu. Però m'he atrevit i aquí els teniu. Alguns dels relats són relativament vells, els vaig escriure en plena adolescència i crec que va ser una etapa molt bona per treure tots els neguits i les pors. En la meva ment formen part d'un llibre anomentat "Històries senzilles per a gent intranquil·la". Espero que us agradin i tan si és així com si no, comenteu-los, si us plau, no sabeu la il·lusió que em fa saber la vostra opinió. Si voleu contactar amb mi no ho dubteu: cargolada@hotmail.com