Ser lliure.

Un relat de: Marteta
Sé que estic trista, sé que tot això s'arreglarà. Em coneixo a mi mateixa, sé que se'm passarà aviat. No escoltaré música trista, no em deixaré endur per la debilitat. No ocultaré als altres el que em passa, si ho conto més aviat se'n anirà.

Sento el que sento, i res més..però tampoc deixaré que aquests sentiments negatius o tristos provoquin en mi un canvi, i per molt que estigui en un mal dia, mai deixaré anar als meus ideals.

Necessito somriure? és clar... puc fer-ho? Si, si vull si...recordo aquells dies, aquelles paraules, aquells acudits, aquelles mirades de complicitat, recordo els dies més importants amb la meva familia..I somric, no és tan difícil.
A vegades necessito plorar per adonarme de que les coses no són tan negres com em penso...i quan acab de fer-ho, ja està, s'ha acabat tot, per tornar a começar.

No veig un futur, no veig males esperançes... simplement, em veig a mi mateixa lluitant per aconseguir el que vull, no m'agobiaré, no m'amargaré, no vull ser infeliç, viuré dins el que em toqui amb la major feliçitat del món. I és que les petites coses, com em va dir la mare un dia, són les que et fan gran. Ser lliure, per a mi ho és tot.

Comentaris

  • Sí...[Ofensiu]
    Bonhomia | 14-11-2011 | Valoració: 10

    Les petites coses, si, Marta, valora-ho molt, això. : )


    Sergi

  • Veig que...[Ofensiu]
    Bonhomia | 14-11-2011

    ... per ser adolescent tens uns coneixements sobre la vida increïbles. Això et fa forta, ho sé.


    Sergi

  • Avui em sento lliure[Ofensiu]
    Ishtar1717 | 14-11-2011 | Valoració: 8

    Pens que no podria descriure millor el que es un mal moment i com deixar-lo enrere.
    Els mals moments ens ajuden a crèixer, els hem de viure, aceptar i després deixar-los en el seu lloc, com un fet que ens va passar, i saber i ser conscient que ja estam en un nou moment, en un nou present i el que toca es mirar cap endavant, estar decidits a fer la següent passa en el nostre camí.

  • Endavant![Ofensiu]
    Unaquimera | 13-11-2011

    Torno a passar pel teu espai, tal com et vaig dir que faria, i veig que continues forta, escrivint sense gaires vacil•lacions sobre allò al que aspires.
    Ser lliure és un ideal pel qual val la pena lluitar i tirar endavant.

    A mi, de petita, em deien que les petites dificultats et fan forta i t’ensenyen a caminar contra el vent, preparant-te per a quan el camí fan pujada...
    Endavant, bonica, que hi ha molt camí per recòrrer!

    T’envio una abraçada tardorenca i gran,
    Unaquimera

  • La meva mare...[Ofensiu]
    AVERROIS | 06-11-2011 | Valoració: 10

    ...sempre deia que qualsevol problema s'ha de discutir amb el coxí. Un día dolent dona pas, quasi segur, a un endemà millor.
    La llibertat és la cosa més important del món, però pensa que la teva llibertat s'acaba a on comença la llibertat d'un altre.
    Mercés pels teus comentaris.
    Una abraçada.

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

165966 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.