Senzillament

Un relat de: Llibre

SENZILLAMENT:
articular un mot amagat,
fer allò que els intel·lectuals
--els què?--
els intel·lectuals
en diuen: una paràfrasi verbal.

Senzillament:
no dir res pel seu nom,
esquinçar un sentiment
perquè no prengui cos.
Perquè no aprengui el cos.

Senzillament:
no escriure "t'estimo"
perquè no ho puc cridar al vent.

(1992)

Comentaris

  • Quatorze anys[Ofensiu]
    brideshead | 02-11-2006

    després que el gestessis, he trobat aquest poema i m'ha emocionat. És, senzillament, fantàstic. No té la destresa poètica dels teus darrers poemes (i això, que consti, no és cap retret, ni cap manera estranya de dir-te que no m'ha agradat perquè és tot el contrari). Senzillament, m'ha fet comprovar que la teva evolució literària, amb els anys, ha estat, està sent... magnífica.

    Un petó, senzillament, admirat.

  • Potser[Ofensiu]
    solarin | 02-10-2005 | Valoració: 9

    intentar enganyar-te a tu mateixa per a no sentir el que sents. I per què? Qui sap, per covardia o potser perquè no serà correspost...

    "Senzillament:
    no dir res pel seu nom,
    esquinçar un sentiment
    perquè no prengui cos.
    Perquè no aprengui el cos."

    Aquesta estrofa m'ha captivat: ni tan sols pensar-ho per a no fer-ho real. Una gran idea, certament.

    Aquest poema teu m'ha agradat molt :p i encara que no et comenti, et vaig llegint!

  • Senzillament...[Ofensiu]
    George Brown | 16-01-2005

    Amagar els sentiment per no ser descobert. Dir les coses en silenci, esperant que t'escoltin. Potser és una actitud una mica covarda, però moltes vegades tot i voler dir els nostres sentiment, els mantenim amagats per por que els utilitzin per fer-nos mal.
    M'ha agradat molt el poema, però hi ha trobat un petit però (pel meu gust!), al llegir-lo (i ho he fet uns pocs cops) m'encallo en ‘paràfrasi verbal' i em trenca el ritme del poema, però suposo que això és culpa meva (dificultat de dir segons quines paraules!).
    Però repeteixo, m'ha agradat molt, sobretot l'última idea, no poder escriure allò que no puc dir. Ondia, jo, tot allò que sóc incapaç de dir sempre ho escric. Però l'idea de ser fins i tot incapaç d'escriure-ho... increïble... i gosaria dir que ha de ser una frustració exasperant.
    una abraçada,
    Jordi.

l´Autor

Llibre

160 Relats

1347 Comentaris

287981 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Hola a tothom!

Què faig? M'enrotllo i us explico coses o ho deixo córrer?

Millor ho deixo estar i us indico l'enllaç cap a la meva web, on també trobareu la meva adreça de correu electrònic: Sílvia Romero i Olea


Sílvia Romero