Sento...

Un relat de: Tenderness

Sento el vent murmurar… la brisa de les teves paraules acariciant-me amb suavitat… noto la teva càlida mà al meu rostre.. la delicada pressió dels teus braços al meu voltant... sento el teu cor bategar.. com respires.. els teus llavis.. no em deixis anar.
El temps s'emporta cada moment compartit sense pietat.. no s'atura.. no manté constant cap gest.. tot acaba per pertànyer a un passat...

Comentaris

  • mul maku[Ofensiu]
    xianema | 29-04-2005

    molt maco anna! m'ha agradat molt llegir aquest relat, tens rao el temps no satura... per mala sort hi ha moments k no es poden congelar pero tu pots fer que es tornin a repetir! un petonás

  • arriba molt endins...[Ofensiu]
    ROSASP | 29-04-2005

    Aquestes sensacions que omplen tots els racons del nostre cos, que voldríem retenir desesperadament, però tens molta raó, cada instant que passa ja pertany al passat.
    M'agrada el ritme del relat-poètic i la força que s'hi amaga en tant poques i encertades paraules.
    Espero llegir moltes coses teves!
    Una abraçada!

  • Un bell exemple...[Ofensiu]
    Llibre | 29-04-2005

    ...de prosa poètica. Els sentiments a flor de pell amb tots els sentits amatents. L'oïda que sent murmurar, el tacte que percep la calidesa... i el temps, que passa, inexorable, per formar part del passat.

    Salut!

    LLIBRE

  • perdó...[Ofensiu]
    Capdelin | 29-04-2005

    m'havia oblidat de dir-te que tu has sigut la que m'ha fet el comentari número 900... tens dret a "premi"... hauré de pensar la manera de sorprendre't amb algun detallet... gràcies, Anna!!!! (et sorprendré!!!)

  • tens molta...[Ofensiu]
    Capdelin | 29-04-2005 | Valoració: 10

    sensibilitat i la transmets en els teus relats... de vegades breus com aquest, però intens... raones i filosofes perfectament...
    "el temps np manté constant cap gest"... què guapo!!! crees expressions bellíssimes i poètiques... m´estic convertint en fan teu!!!
    si necessites parlar per alguna cosa ja ho saps: Capdelin@hotmail.com
    segueix escribint, ho necessito perquè llegint-te, m'omples...

  • Molt tendre[Ofensiu]
    ITACA | 17-04-2005 | Valoració: 10

    Un relat especial on es respira molta tendressa, sencillament precios, quantes vegades em pensat tots el mateix algun cop, però després la crua realitat, només em viatjat al passat. Una abraçada molt forta

    ITACA