Sense signatura

Un relat de: Naiade

Benvolguda Elisa,
Des que et vaig perdre, la meva existència no te sentit. La meva vida, no és vida sense tu. Només trobo consol quan tanco els ulls i em deixo guiar pel meu món interior.

La teva imatge distorsionada emergeix de dins els meus somnis
els teus ulls penetrants em captiven, a l'hora que m'ordenen.
Rítmiques fluctuacions òptiques m'hipnotitzen
induint-me poc a poc cap un son reparador, on et sento més a prop meu.
Tasto els teus llavis carnosos que em conviden i m'inciten.
Ja fora de mi, acosto la meva boca anhelant a la teva
reconec el gust de préssec madur que m'embriaga
i entre mos i mos, vaig libant el nèctar suau i dolç que em tranquil·litza, actuant com un sedant que calma la meva angoixa.
Posseït per tu, balbucejo paraules d'amor
soc tot teu, amor meu, i tu formes part de mi.
Et veig a traves de prismes de transparències acolorides
el teu reflex dins l'arc de St. Martí m'enlluerna.
No sé quin to t'afavoreix més, tots i cap, es el mateix
la teva pròpia brillantor és superior a qualsevol.
Quedat per sempre amb mi, no t'allunis aquest cop
ànima excelsa i fugisser, no et facis pregar més, no t'escau
ja sé que arreu et voldran, però ningú pot estimar-te més que jo
que feliç que em faries si et podes retenir.


---ooo---




Comentaris

  • Quins versos més típics del romanticisme,[Ofensiu]
    Romy Ros | 16-07-2010 | Valoració: 10

    aquella època en que la gent es suïcidava per amor... i per trobar la pau en els ulls de la persona estimada! No sé si els teus avantpassats van deixar signatura (tu ens expliques que no) però si potser van deixar data i seria molt bo que contrastesis amb versos de l'època de Bécquer. Bé et felicito per quest relat rescatat que val la pena conservar.
    Salut!

  • Anonimat[Ofensiu]
    Unaquimera | 20-05-2010 | Valoració: 10

    No puc saber si el que dius a l'introducció del relat és cert o només forta part de "l'ambientació" , com a preàmbul de la lectura; sigui com sigui, la veritat és que trobar un escrit com aquest hagués intrigat a qualsevol, tan pel que fa al seu autor com cap a la dona que ha inspirat tals sentiments.

    Suposo que podria ser motiu suficient com per iniciar una búsqueda en l'arbre genealògic familiar en busca d'alguna avantpassada anomenada Elisa... però també podria succeir que la carta no arribés a ser enviada i l'avantpassat fos l'autor, en el qual cas no es disposaria ni d'un nom propi per a començar la recerca... ai, quina intriga!

    Has llegit "La meitat de l'ànima", de Carme Riera? Hi ha una búsqueda en el passat proper a partir d'unes cartes...

    T'envio una abraçada ben signada,
    Unaquimera

  • gràcies pel teu contacte i.....[Ofensiu]
    joandemataro | 17-05-2010 | Valoració: 10

    jo també et vaig llegint...aquest relat que és un poema m'ha agradat molt...és ple de sensualitat, desig.....
    et felicito
    fins ben aviat, una abraçada encaixada
    joan

  • M'agradaria[Ofensiu]
    joanalvol | 12-05-2010 | Valoració: 10

    saber també, qui era l'Elisa per despertar aquests sentiments i tant complicada dependència. La nostra vida interna té molta importància, tanta que en un moment determinat per un cúmul de circumstàncies poden separar-se dos amants, però sempre l'intern mana i ha de dominar la situació. Ningú té dret sobre ningú i unes emocions malaltisses empobreixen els sentiments purs, resten atordits i l'ésser humà no progressa.

    El relat molt ben trobat. Sempre en cerca de respostes.

    Una forta abraçada, Naiade
    Joanalvol

  • Punyent[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 08-05-2010 | Valoració: 10

    Relat punyent i que jo em permeto manifestar el meu total desacord fins...
    "Des que et vaig perdre, la meva existència no te sentit. La meva vida, no és vida sense tu."
    És total esclavatge. Puc viure sense tu.
    I aquesta frase és molt positiva:
    " Només trobo consol quan tanco els ulls i em deixo guiar pel meu món interior."

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Naiade

Naiade

246 Relats

1711 Comentaris

275207 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Fa temps que escric, necessito plasmar el que porto dins. També m'agrada pintar, pel mateix motiu.
Però escriure per un mateix no té cap gràcia, necessito estar en contacte amb gent que també li agradi i poder compartir i intercanviar opinions, consells.
Varen parlar-me de relatsencatala i aquí estic, satisfeta de formar-ne part.

R en Cadena



(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


Lèvingir en va encadenar i jo he passat la cadena a orchid i entortilligat. També a gaia1, Follet, Blaumar i Atlàntida

Per qualsevol cosa aquest és el meu e-mail:

mlloretp@gmail.com