Sense resposta (Buscant un perquè)

Un relat de: Sanke85

Sense resposta,
sense perquè...
sense raó aparent...

Necessito una resposta,
un perquè...

No ho veus que així...
hem fas més mal?

No entenc,
perquè no em vols dir el perquè...
de tot plegat...
jo...
el necessito...

Un perquè lògic...
un perquè que tingui cap i peus...
no un perquè que només sigui:
"perquè nomès et vull com amic"...

Això no em serveix...
no crec que sigui demanar massa...

Necessito que em donis una raó lògica...

Et pregunto...
i em dius que...
tan sols...
vols la meva amistat...
que no he fet res mal fet...
que han estat...
els teus tres millors mesos de la teva vida...
també ho han estat de la meva...

Aleshores...
perquè m'has abandonat en l'amor?
no ho entenc...
dona'm una raó...
la necessito...
si et plau...
no puc viure amb aquesta amargor....
que em va consumint el cor...
un cor que encara batega per tu...
un cor que ara transforma...
cada gota de la meva sang...
en un verí letal...

Si no em dones una raó...
per més que em diguis...
que no he fet res mal fet...
jo creuré el contrari...
creuré que he comès...
l'error més greu de la meva vida...
sense ni tan sols...
saber quin és...

Ara ja no sé si preferiria...
haver fet alguna cosa malament...
per així...
com a mínim...
tenir un fet...
que m'ajudaria a portar millor...
aquesta amargor interna...
aquesta presió al pit...
que em tortura...
nit rere nit...
que no em deixa viure com abans...

Encara espero,
però alhora...
desespero...
per un per què...
sense resposta...

Comentaris

  • Un perque.....[Ofensiu]
    eternasomiadora | 11-03-2006 | Valoració: 10

    Que difícil és trobar el perque a l'amor, perque m'agrada aquesta persona i no aquella altre?, perque m'han deixat?, perque els seus petons ja no són el que eran?, pq avui me l'estimo més?, entre tots els camins aquest és el més difícil pq topa amb els sentiments d'un cor que ens pot fer coses inpensables per amor, a vegades aquella "xispa" desapareix, o records d'altres persones que no s'en van, n'hi ha un bon miler de perques pq cada parella és diferent, i a vegades aquests perques no s'entenen ara però sí més tard, i és que és un tema molt delicat en el que tothom molts cops no gosa a ser sincer pq no s'atreveix o no arrisca. Bé almenys aixó és la meva opinio pel que he viscut. Au doncs no t'amoinis amb el temps aniràs aprenent com tothom i t'aniràs fent un cacau sense entendre res, ara pasaràs un temps amb el cap cot pq el fet d'estimar deixa emprenta però amb el temps i la ilusiò de continuar endavant tornaràs a somriure i més que abans ;), ànims disfruta del present i no et quedis al passat, una abraçada ben forta. I moltísimes gràcies per tot els teus comentaris!!!

  • Una resposta...[Ofensiu]
    Taillent | 05-03-2006

    Com veus ja he fet els deures, ara estic al dia.

    Sincerament, aquest mots que últimament escrius pels teus lectors que no et coneixen, ignorant la motivació i el context. Sentir-te buit i no trobar respostes es una cosa normal en el teu cas. La gent esta ple de paradoxes, decisions que prenc amb unes motivacions que no sempre es lo que voldríem. Qualsevol relació tindria que estar basada en la sinceritat. Però malauradament no es així. No serà la ultima vegada que algú et demostri la seva covardia a l'hora de enfrontar-se i dir la veritat. Creurà que es lo millor, perquè fins i tot nosaltres si estiguéssim al seu lloc dubtaríem.

    Per sort, amb els anys, aprens a que encara que sembli que sigui pitjors, la dius. Senzillament perquè se la mereix i ets just.
    Tindries que escoltar-me més les meves batalletes. Esses escoltat que de vegades aquestes noies que ens roben el cor i la ment, tenen dubtes sobre les seves emocions, s'obsessionen, tenen por de no estar preparades o de fracassar, tenen por de perdre't... en definitiva, per molt que de vegades es digui que les dones son d'un altre planeta son tan humanes com tu i jo. Així que si vols alguna resposta, pots fer dos coses... pensar que pot pensar ella... o decidir que ja hi ha prou d'esperar i plantar batalla... es que potser negaria la veritat a un amic? Si o No?

    Ens veiem.

    Taillent;
    ... esperant la primavera, una trucada que farà caurà les fulles dels arbres que volaran en l'aire càlid del amor...

  • És una mica obsessiu[Ofensiu]
    Mariola | 28-02-2006

    aquest poema i poc realista, o sia, talment com és l'enamorament! Si volies reflexar això, em sembla que l'has aconseguit, en saps escriure i crear ambient... però si no, prepara't, perque la vida és un continuo preguntar i preguntar-se i esperar respostes que no arriben...
    Mariola

  • L'amor...[Ofensiu]
    Guspira | 27-02-2006

    I es que hi ha cops que no l'entenem a l'amor. És irracional a vegades, careix de raó, pot començar sense esperar-t'ho i pot acabar sense trobar-hi l'explicació. I és aleshores quan necessitem un perquè, una raó, unes paraules que ens ajudin a comprendre perquè alló s'ha acabat. I, a vegades, no existeixen.
    Bonic poema!

    Una abraçada

    GuSPI