Sense llapis, amb cordes... (Dibuixos d'embruixos)

Un relat de: free sound
S’havien quedat sense llapis, ni retoladors. I tenien masses ganes de dibuixar.
Així que decidiren dibuixar amb cordes.
Eren cordes que s’agafaven per nusos. Crearen magnífiques imatges, massa boniques per ser siluetes sense colors.
Amb la tempesta i la neu, uns quants nusos s’havien desfet. S’havien fet massa ràpid, amb la innocència del gest.
En un racó hi quedava més corda, i uns nusos més forts. Eren dibuixos de cavallers i de fades, de personatges desperts.
De cop en passà una ventada, i ningú va saber, que en cada imatge hi havia un perquè.
Ara tot és bona calma, com la dansa al desert. Fan figures amb sorra, o escultures amb lletres, fan castells de paraules, o somriures d’estrelles.
Un plaer, gaudir sense buscar, crear sense tenir, volar sempre somiant...sempre havia pensat que la vida era un encant.


Febrer 2012

Comentaris

  • Enlluerna[Ofensiu]
    Mar | 05-02-2012 | Valoració: 10

    Passejar per les paraules, mentre estàs flotant.. fas autèntiques meravelles amb les paraules!Enhorabona i endavant!!

  • De les paraules[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 04-02-2012 | Valoració: 10

    tu en pots fer el que vulguis ,i amb el que vulguis ,free !
    Siguin acròstics o prosa poètica sempre m'agrada llegi-te.
    Una abraçada ,benvolguda free sound.

  • Amb aquest relat...[Ofensiu]
    adia12 | 04-02-2012

    deixes lliure la imaginació i obres les portes a descobrir la màgia que ens envolta.
    Petons

  • Màgia[Ofensiu]
    Pau Mora | 03-02-2012 | Valoració: 10

    La vida te da sorpresas, sorpresas te da la vida...

  • caram què bonic free...[Ofensiu]
    joandemataro | 03-02-2012 | Valoració: 10

    obres amb aquest escrit una porta a la imaginació

    petonets
    joan

  • Un plaer[Ofensiu]
    franz appa | 03-02-2012

    descobrir sense buscar, lliurement, seguir els vaivens de la teva fecunda imaginació, de la teva llibertat.
    Una abraçada!

  • Atordidor[Ofensiu]
    Bonhomia | 03-02-2012 | Valoració: 10

    Vaja, realisme màgic i atordidor, en aquests dies de glaç i crisi que fa provocar tota la cremofòbia als dits!


    Sergi

Valoració mitja: 10