SENSE FUTUR

Un relat de: xavier de Ventolà

SENSE FUTUR
NI EL VULL NI EL DESITJO

TREPITJO

ALS NOUS ESCLAUS ANIMO
EXHORTO ENCORATJO

Denuncieu els malparits patrons
que de bon rotllo us dónen feina


TREPITGEU AMB PAS FERM NO PAS PORUC

SOM TERRA D´ACOLLIDA

PERÒ AI LAS SI A NOSALTRES TAMBÉ ENS TREPITJEN

Llinars del Vallés , octubre 2004

Comentaris

  • perquè no tens futur[Ofensiu]
    xavier de Ventolà | 04-06-2005 | Valoració: 10

    no tinc futur ni el vull

    a qui et refereixes'

  • lo que diu Llibre ...[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 19-05-2005

    te raó, jo he pensat lo mateix, és un poema per esser cantat, potser per en Quico Pi de la Serra a la bona època ...

    Una aferrada

    Conxa

  • Saps què?[Ofensiu]
    Llibre | 03-05-2005

    En llegir la introducció que fas a aquest relat, he pensat: què és un poema bàrbar?

    I en trobar-me davant i dins del poema, he copsat el que volies dir. O així m'ho ha semblat.

    Però... una altra vegada: saps què?

    Doncs... no sé... que aquest poema és per ser llegit a crits, amb música darrere, com un clam, com una reivindicació...

    És estrany, però té força. És peculiar, però alhora clar.

    Sense futur.

    Ens veiem=Ens llegim!

    LLIBRE

  • AnNna | 10-04-2005 | Valoració: 8

    és raru.... no ho sé... potser és que ara és tard i tampoc l'he llegit intensament ni ben disposada... però bé, prometo llegir.lo una altra estona millor! ;)
    pq no escrius més???
    aNNNa

  • No sé per què...[Ofensiu]
    Shu Hua | 05-11-2004 | Valoració: 7

    ... però m'havia imaginat que escriuries una cosa així: extravagant. M'ha agradat la idea d'escriure amb majúscules i minúscules, així es pot compensar l'obligació d'usar només una lletra. No sé si m'ha agradat el teu poema perquè el trobo estrany, però m'agrada estrenar les puntuacions dels relats que no en tenen.
    Ah! El meu poema "menopausa als 42" parla exactament de la menopausa en una dona que té 42 anys. Potser sí que es pot aplicar a d'altres casos, però en els moments què el vaig escriure no estava per floritures.

l´Autor

Foto de perfil de xavier de Ventolà

xavier de Ventolà

6 Relats

30 Comentaris

10601 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
Nascut a la Vila de Gràcia al 1957.
Membre co-fundador de la Revista Marboré.
Col.laborador a diverses revistes de poesia i còmic dels finals dels 70 i primers dels 80.
Llibre de poesia publicat a 31 POETES D´AVUI, que va sorgir de les tardes de Poesia Viva de la Cova del Drac, que coordinava Josep Colet.
Llicenciat en Ciències de la Informació.
Em vaig presentrar a Girona al premi de Poesia."tretze sonets pel CANVI", tenis 23 anys.
DESDE LLAVORS VOLUNTARIAMENT NO HE TORNAT A PUBLICAR RES, excepte a RELATS EN CATALÀ.
VAIG DIR 2 QUE S´HO MENGIN AMB PATATES" FINS AVUI 62 ANYS