Sense calces... I jo amb corbata!

Un relat de: S.Wulff
“La Gateta ha sortit sense calcetes", dius.

Foto, un abric marró amb un coll pelut, el bosc al fons, cara d’entremaliada i orelles de gateta.

Uffff!... I jo a la feina!. Dissimulant en una reunió i sense poder contestar com cal.!
Noto la meva erecció com puja i pressiona els pantalons. Si m’aixeco de la taula... es notarà!

Però em ve al cap una imatge amb insistència... Els teus llavis, que recordo tant be, i el clítoris al mig, movent-se al compàs de les teves cuixes, caminant, sense calces.
S’obren lleument i es tornen a tancar quan creues les cames... Notes el fred, el canvi de temperatura i t’excites!

Ara em ve al cap una sensació, la teva!. Crec que de llibertat. Però segur que de plaer.
Potser endevines que jo, ara, t’estic imaginant i que m’excita i això et posa!... Com a mi.!

Uffff.! Dolentota.! Segur que es per això que m’has enviat el missatge? Mira tot el que provoca:
No se que expliquen a la reunió, només somio amb les teves cuixes movent-se. Gairebé puc notar l’olor de quant m’hi acosto i et llepo, la humitat... i aquells petits espasmes de plaer que acompanyes amb els teus gemecs, els que tant m’agraden!.

M’agradaria que portessis posada aquella joguina que s’activa amb el mòbil. No se com ho faria per sortir dissimuladament de la reunió ni quina excusa donaria quan tornés molt tard però engegaria el mòbil i...

Perdó? Que què opino del pla de viabilitat Sr. Director? D’això.... Si, molt interessant!, per cert, no troba que fa molta calor avui? Em sembla que em trauré la corbata...
Que semblo una mica absent avui? Nooo! que va! Li asseguro que ara mateix estava totalment concentrat i... molt, molt, molt... Motivat!

Comentaris

  • Si... Les noves tecnologies![Ofensiu]
    S.Wulff | 06-03-2017

    Gràcies Montseblanc!

    Si, les noves tecnologies ens obren moltes possibilitats. El món canvia molt ràpidament, potser massa i tot.
    Viatgem mes, estem lluny de la gent que estimem, dels amics, la parella, els/les amants... Tant es, de tothom!
    Però a vegades, les noves tecnologies, ens donen també la possibilitat de nous tipus de relació. No se si millors o pitjors però mes adaptades al poc temps que tenim, a la distància... Les hem d'explorar també i aprofitar-les al màxim.

  • De quina manera...[Ofensiu]
    Montseblanc | 01-03-2017

    ...la tecnologia ens ha amenitzat les vides, eh? És veritat que té moltes coses negatives, però també permet aquests jocs que expliques i que són reals, i tant, i molt divertits! He vist les escenes al meu cap, tant la del bosc com la de l'oficina...
    Gràcies!

  • Gracies Aleix![Ofensiu]
    S.Wulff | 26-02-2017

    Gràcies Aleix, pel teu comentari i la teva valoració.
    Si, suposo que en cada relat hi posem part de les nostres vivències i alguna llicència literaria per poder-ho relatar millor. L'objectiu, com a mínim el meu, es explicar aquestes vivències d'una manera que sigui entretinguda o divertida. Gràcies de nou!

  • La gateta[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 26-02-2017 | Valoració: 10

    Començar amb aquest animaló ja és tota una garantia d'erotisme. I la fantasia o la realitat que has descrit és una situació més comuna que no ens pensem. Realitat i o ficció, tant és, la qüestió és gaudir. Una abraçada.

    Aleix