Sempre t'havia somiat

Un relat de: frexita

Per mi sempre havies estat aquell amb qui tan sols podia somiar, aquell qui m'il.luminava els malsons, aquell que mai s'havia fixat amb mi... però de sobte, d'un dia per l'altre, et podia tenir, tocar,besar,abraçar...
Qui et deixaria perdre? Jo no.
Són incontables les vegades que havia pensat en poder tenir-te entre els meus braços, tenir-te tan a prop que pogués sentir el teu respirar... estaves amb ella i jo no hi tenia res a fer, ella era molt millor que jo.
De cop i volta enmig del fum, de la gent i de la música vas venir al meu costat i em vas fer un petó, em semblava que era un somni més, tantes vegades m'havia imagina't aquella situació que semblava impossible.
Et vaig apartar i et vaig recordar que a casa hi tenies algú que t'esperava amb els ulls oberts, hi tenies algú que estava esperant que arribessis per recordar una vegada i altre que eres seu... Però em vas contestar que en aquells moments tan sols volies estar amb mi, ningú ho havia de saber...
Mentre et tenia aprop pensava i aprofitava aquells moments, qui sap si es tornaria a repetir.
Ara tan sols han passat quatre dies d'aquesta història que no es repetirà.
Ara mateix sols em resta recordar aquella nit en que per única nit, no em va fer falta somiar-te.
X S + RECORDARÉ AQUELLA NIT QUE NO TASN SOLS VAS SER D'ELLA.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer