Sempre junts...

Un relat de: PAULA_93

Si mai em trobes a faltar, no ploris.

Mira el cel i veuràs que les estrelles brillen més que mai.
Recorda tots aquells moments viscuts. Cada abraçada, cada carícia, cada petó... Recorda tots les meus somriures i les meues mirades.

Estirat al llit i recorda, pensa en mi, segurament jo estaré fent el mateix.

Si em trobes a faltar, no et desesperis.

Pensa en la lluna i el sol, ells s'estimen però mai poden estar junts, pensa que nosaltres tenim més sort.
Si em trobes a faltar i necessites plorar, plora, però mai oblidis que jo estic aquí, pensant en tu, cantant a la lluna i abraçant els coixí amb tendresa. Mirant les estrelles, recordant el teu somriure. Anhelant la teua escalfor, les teues mirades, les teues paraules... Esperant el moment en que podré parlar amb tu, desitjant que sigui el més aviat possible. Esperant aquell instant en que tot canviarà, l'instant en que per fi podrem estar junts.

Però recorda que per molt lluny que estiguem, sempre estarem junts, sempre estaré amb tu...

Sempre.

Sempre...

Comentaris

  • preciós[Ofensiu]
    ANEROL | 18-06-2007 | Valoració: 9

    ets dolça expressant-te

  • esperant | 23-12-2006

    llegint aquest relat m'he posat a plorar i no m'enrecordo de que t'havia de dir...

    ah, sí, gràcies per comentar-me el relat, de debò, gràcies.

    Helena

  • oooh![Ofensiu]
    diesi | 14-10-2006 | Valoració: 10

    M'has fet plorar. Molt bonic. De veritat que m'ha encantat.

    1ptó:

    b#NaT#b

l´Autor

Foto de perfil de PAULA_93

PAULA_93

24 Relats

51 Comentaris

26747 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:

Un dia una persona em digué que havia de dedicar-me a escriure, la vaig prendre per boja. Aquesta mateixa persona em digué que per sentir la sensació de llibertat no calia ser lliure. Un dia vaig escriure una història, la segona de la meua vida, no la guardo, la vaig perdre. Però en aquell instant vaig comprendre què volia dir sentir la llibertat sense ser lliure...


Escric, molt. Perquè m'agrada. Escric per entendrem, per respondrem preguntes sense resposta. Escric per sentir-me lliure.

el meu e-mail:
paula_26_13_@hotmail.com