Se'm fa la boca aigua

Un relat de: Grocdefoc

Se'm fa la boca aigua

Se'm fa la boca aigua quan penso en tu.

És com si t'hagués tastat,
dolç,
salat,
una mica picant,
amb gust un pèl a safrà,
avinagrat...
...el cert és que no t'he tastat pas.

Tan sols ets una fantasia per deixar anar lliures els corrents
una mica adormits dels sentits del gust i de l'aroma.

Una fantasia per apropar-me molt més al desig de poder-te algun dia tastar,
encara que sigui experimentant-ho amb un sol cop de llengua.

Tastar-te com qui prova amb delicadesa un gelat de xocolata a l'estiu
i sentir que el fred intern ens assedega la calor externa.

O tastar-te com qui llepa amb golafreria una fruita madura,
sucosa,
que es desfà a la boca
i ens regalima pels dits...,

... de segur que em faria exhalar un sospir llarg i plaent i,
alhora, exclamaria:

Ah! és tan deliciosa, com tu!


Grocdefoc

Comentaris

  • mmmmm[Ofensiu]
    somni 23 | 12-12-2008 | Valoració: 9

    A mi també se'm fa la boca aigua, aquest estil directe i alhora subtil, que transmet aquestes sensacions que a tots ens entendreix dins del mur incomparable de l'amor.
    Transparència, elegància i un to molt agradable, sens dubte!!!

    PD: t'he llegit arran del teu comentari, i m'han fascinat tots els teus escrits!! Plens de colors, descripcions de sentiments... Felicitats, de debò!! A vegades no està en el nombre sinó en la qualitat, però t'animo a que segueixis escrivint!!!

  • Deliciós![Ofensiu]
    Unaquimera | 22-11-2008 | Valoració: 9

    Potser influïda per l'aroma que ja s'escampa per tota la casa ( mmm! ) he obert aquest títol tan adient, i he trobat el teu poema sensual, dolç, atractiu, fantàstic, sucós i plaent, que obre l'apetit...
    potser també influeix l'hora que és, però m'arrisco a opinar que llegit en qualsevol moment fa venir la gana...
    tant la d'assaborir certes menges com la de llegir-te més, cosa que faré aviat, després del sabor tan agradable que m'ha deixat aquest tastet d'avui!
    Ah, i parlant de seure a taula, me n'hi vaig, però no sense oferir-te abans el Menú del dia: si el consultes, espero que sigui del teu grat...

    Em va encisar la darrera abraçada que em vas enviar! Moooltes gràcies!

    Avui jo t'envio una de grossa, com una magrana generosa que conté en el seu interior munt de joies,
    Unaquimera

  • M'agrada el teu estil escriure[Ofensiu]
    M.Salles | 12-11-2008 | Valoració: 10

    Directe i alhora subtil.
    Magnífic retrat del desig.
    Et seguiré llegint.

  • A mi sí que se'm fa la boca aigua[Ofensiu]
    Queca | 28-10-2008 | Valoració: 10

    però al llegir-te! T'he trobat, i veig que no fa gaire que rondes per aquí... Així doncs, benvingut (una mica tard, però això no vol dir que no tingui ganes de donar-te la benvinguda!).

    M'ha agradat molt aquest escrit, de veres. I saps? Crec que sí que estàs a prop, molt a prop d'un cim: El talent d'escriure. De fet, hi has plantat la bandera sense cap problema.

    Una forta abraçada, i mil i un somriures.

  • Poques paraules, senzilles i clares[Ofensiu]
    lluisba | 20-10-2008 | Valoració: 10

    Són suficicients per a explicar una història. En aquest cas no pas una història de la realitat, sinó del desig. Potser el desig és superior perquè conté veritats estranyes. En el somni i en el desig hi ha una lògica pura que només es pot explicar així.
    I no és fàcil.

  • Tu també[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 09-10-2008 | Valoració: 10

    m'has captivat amb aquest poema tan tendre. Tot ell és pura mel; dolç de dalt a baix.
    M'has deixat un bon gust de boca, Grocdefoc.
    Gràcies per visitar-me.
    Una abraçada.
    Mercè

  • LLepades sensuals de poesia[Ofensiu]
    ORIOL | 11-09-2008 | Valoració: 10

    LLepades sensuals de poesia és el que m'ha transmès aquest poema tan preciós i tan ben escrit. M'has portat a tancar els ulls fins acostar-me al cos de la persona a qui em vaig estimar fins a recordar el nostre primer petó. Potser no va ser dolç com la fruita perquè hi havia massa nervis, potser tampoc va ser tan llefiscós com el gelat de xocolata que menjo durant els estius, però sí que va ser especial per la seva sensualitat, per la seva inocència, per haver arribat sense esperar-lo però havent-lo imaginat ja massa vegades. Potser els batecs del cor anaven al mateix ritme frenètic de les llepades. com més en feia, més en volia i com més en feia més em bategava el cor. Potser és cert que el primer petó sempre es recorda i que mai s'oblida,però si mai necessito llegir i rellegir les paraules que has escrit serà perquè necessitava sentir i notar que la boca se'm fa aigua. Encara que només sigui un somni! Gràcies i felicitats per aquest gran poema!

  • Gelat de xocolata, llaminadures i fruites[Ofensiu]
    nauette | 02-09-2008

    M'agrada el joc i la convinació d'elements exòtics i dolços que fas servir per a descriure la necessitat de menjar-te amb els llavis i la llengua una persona, fantasiosa i idealitzada en un futur ple d'experimentació per a tots dos. També m'agrada la imatge que tens penjada, que dedueixo que és obra teva.

    Nau

Valoració mitja: 9.71

l´Autor

Foto de perfil de Grocdefoc

Grocdefoc

31 Relats

146 Comentaris

42615 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
M'agrada llegir i escriure, dibuixar i pintar.
I des de sempre he escrit, crec que des d'abans de nàixer (els meus avantpassats també els hi agradava escriure i pintar).

La resta de coses que podria dir, les he intentat resumir en el primer relat que he enviat a RC: "Autoretrat a colors".

En la meva pintura i que adorna el principi de la presentació (titulada "Carnaval"), hi manca un rostre... Crec que, amb l'escriptura, encara intento donar-li forma i trobar sentits.

M'hagués agradat estudiar molt més qualsevol aspecte de la llengua i la literatura, però les circumstàncies personals i laborals no m'ho han permès i ho he fet a la meva manera i quan he pogut: aprenent de mestres particulars i en un taller d'escriptura.
Sóc conscient de que sóc molt lluny de qualsevol cim.

Em va costar molt decidir-me a fer la meva primera exposició de dibuix i pintura.
Amb l'escriptura, encara dubto molt més, ja que a les paraules els hi tinc molt de respecte. Dins la meva gran ignorància sóc exigent, però m'he decidit a llençar-me a l'espai en trobar aquest web... perquè crec que si no és així no ho faré mai.

Un savi va dir que tot el que es posseeix no s'hauria d'atresorar sinó que s'hauria de donar.

El meu correu és a la vostra disposició.

grocdefoc@hotmail.com

I els meus blogs:

http://des-de-dalt-del-turo.blog.cat/