Se'm fa la boca aigua

Un relat de: Grocdefoc

Se'm fa la boca aigua

Se'm fa la boca aigua quan penso en tu.

És com si t'hagués tastat,
dolç,
salat,
una mica picant,
amb gust un pèl a safrà,
avinagrat...
...el cert és que no t'he tastat pas.

Tan sols ets una fantasia per deixar anar lliures els corrents
una mica adormits dels sentits del gust i de l'aroma.

Una fantasia per apropar-me molt més al desig de poder-te algun dia tastar,
encara que sigui experimentant-ho amb un sol cop de llengua.

Tastar-te com qui prova amb delicadesa un gelat de xocolata a l'estiu
i sentir que el fred intern ens assedega la calor externa.

O tastar-te com qui llepa amb golafreria una fruita madura,
sucosa,
que es desfà a la boca
i ens regalima pels dits...,

... de segur que em faria exhalar un sospir llarg i plaent i,
alhora, exclamaria:

Ah! és tan deliciosa, com tu!

Comentaris

  • bfff!![Ofensiu]
    Noia de vidre | 24-09-2008 | Valoració: 10

    per fer un poema així penso que una mà de poeta ja no és suficient i és necessita una vena mal conectada el cor que respiri sola i aconsegueixi fer les coses encara més especials...

    felicitats, penso que és un gran poema...

  • Nonna_Carme | 31-08-2008 | Valoració: 10

    la xocolata o la fruita madura i sucosa, aquest poema es desfà en sentiment. Es fresc i deliciós. Et felicito i benvingut a RC.
    Una abraçada.
    Nonna_Carme

  • M'has deixat[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 31-08-2008 | Valoració: 10

    amb la boca feta aigua, m'han vingut ganes d'obrir el congelador i tastar alguns dels gelats pel diumenge.

    Tot sentits aquest poema que descriu amb molta força i amb tota naturalitat un desig, un sentiment, que degustes amb plaer i certa frescura.

    Et felicito, ens saps força, i et diria que has trigat en arribar, on erets?

    Una abraçada.

    Ferran

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Grocdefoc

Grocdefoc

31 Relats

146 Comentaris

42556 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
M'agrada llegir i escriure, dibuixar i pintar.
I des de sempre he escrit, crec que des d'abans de nàixer (els meus avantpassats també els hi agradava escriure i pintar).

La resta de coses que podria dir, les he intentat resumir en el primer relat que he enviat a RC: "Autoretrat a colors".

En la meva pintura i que adorna el principi de la presentació (titulada "Carnaval"), hi manca un rostre... Crec que, amb l'escriptura, encara intento donar-li forma i trobar sentits.

M'hagués agradat estudiar molt més qualsevol aspecte de la llengua i la literatura, però les circumstàncies personals i laborals no m'ho han permès i ho he fet a la meva manera i quan he pogut: aprenent de mestres particulars i en un taller d'escriptura.
Sóc conscient de que sóc molt lluny de qualsevol cim.

Em va costar molt decidir-me a fer la meva primera exposició de dibuix i pintura.
Amb l'escriptura, encara dubto molt més, ja que a les paraules els hi tinc molt de respecte. Dins la meva gran ignorància sóc exigent, però m'he decidit a llençar-me a l'espai en trobar aquest web... perquè crec que si no és així no ho faré mai.

Un savi va dir que tot el que es posseeix no s'hauria d'atresorar sinó que s'hauria de donar.

El meu correu és a la vostra disposició.

grocdefoc@hotmail.com

I els meus blogs:

http://des-de-dalt-del-turo.blog.cat/