Seguretat

Un relat de: AVERROIS

Es va llançar a la piscina i va deixar que el seu cos flotés, quina sensació, no pesava. Per uns moments és va sentir en pau fins que la manca d'aire el va fer tornar a la realitat. Va sortir i tot eixugant-se és va estirar a la hamaca. El Sol li va escalfat la pell i es va quedar adormit. En el seu somni estava flotant dins d'un líquid i l'escalfor ho envoltava tot. Potser tan sols recordava quan estava segur dins la seva mare.

Comentaris

  • aixo no te[Ofensiu]
    joker_jeje | 29-12-2006 | Valoració: 1

    ni chicha ni limoná

  • delicadesa[Ofensiu]
    gypsy | 18-12-2006 | Valoració: 10

    en la teva expressió. Transmets aquesta pau i serenor del teu personatge que ens convida al relaxament i al silenci com a regal.

    petons!!

    gypsy

  • És el primer cop que et llegeixo...[Ofensiu]
    diesi | 10-12-2006

    i gràcies al teu comentari t'he descobert, m'ha agradat aquest relat, et donc la raó.

    b#NaT#b

  • Interessant.[Ofensiu]
    Jere Soler G | 09-12-2006

    Que curt, i que ben escrit. Breu i intens. Jo també he pensat moltes vegades en els records intrauterins. Hi va haver una època que em vaig afeccionar a bayar-me, en lloc de dutxar-me, i el que feia era submergir-me completament dins la banyera d'aigua calenta, adoptar posició fetal, i mantenir tot el cos submergit a excepció dels orificis del nas. vaig aconseguir un sistema per a poder fer tot això relaxant els muscles. I no et pots imaginar la quantitat de sensacions que vaig experimentar. I el fet és que em sonaven. Probablement vaig aconseguir excitar-me reminiscències intrauterines. de cada bany sortia com nou. A això li afegia l'intent de buidar la ment de pensaments mentre fos submergits i concentrar-me en les sensacions. On visc ara no ho puc fer perquè no tinc la banyera prou grossa, i a la piscina d'aigua calenta de Terrassa tampoc, perquè m'hi obliguen a estar amb banyador, i ja es trenca la unitat corporal.
    En fi, no sé perquè t'explico això; felicitats pel microrelat.

Valoració mitja: 7

l´Autor

Foto de perfil de AVERROIS

AVERROIS

405 Relats

932 Comentaris

371461 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Vaig néixer a Manresa un fred Gener de fa uns quants anys i com va escriure el poeta:

Tots els records plegats
són una gota d'aigua
dins una mar immensa.
I el violí que no se sent
deu plorar alguna mort
que jo no sé.

Què la vida us sigui lleu!