Segur que m'entens

Un relat de: Ona

Que que donaria per una abraçada seva em preguntes?
El mateix que donaria per poder tornar al seu costat..

Però perquè? Saps que no t’estima
Sí.. ho se.. però això no es tria, és i serà la meva meitat, qui m’ha ensenyat realment a estimar...

Però també t’ha fet molt mal!!!!!
Sí.. però l’he perdonat.. quan s’estima fins i tot és pot perdonar..

Podràs perdonar tantes llàgrimes com t’ha fet vessar?
He pogut perdonar... per poder tirar endavant has de perdonar i quedar-te amb els petits detalls i els bons moments..

Hem passat molt junts, bons i mals moments, ens hem ajudat sempre. On no podia un arribava l’altre, on l’altre ho veia negre l’un hi posava la llum, ens hem fet millors un amb l’altre i això mai ho podré oblidar i ser que darrera aquella façana que els darrers mesos em va ensenyar, hi ha una gran persona, sensata i noble, que pateix igual que jo per tot el que sense voler ens hem fet, per tot el que hem perdut per no parlar i deixa’m creure que per ell també seria maco poder retrobar-nos i compartir de nou il•lusions, viatges, moments i abraçades, que per ell també segueixo sent important.

No ho puc entendre.. em deies...

Llavors es que mai has estimat... et deia...





MMI

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer