Segon recull diferències opinables

Un relat de: Joan G. Pons

* Acceptar. Resignar. Renunciar. Quants matissos !!!

* Sona el telèfon. Diga'm. Resposta: No diga'm. Per què truca ? - Truco per escoltar.

* Un banc metàl·lic pregunta a un banc de fusta: -El cul de la gent ho nota ? - I tant que ho nota !!!

* La realitat d'una notícia la poden cuinar en negatiu o positiu. Cerco una cuina en positiu. No la trobo.

* Un bitllet de 20 euros i un bitllet de 10 euros, a vegades no són tant diferents... La diferència en el canvi... per quelcom que algú ha posat una etiqueta de preu de 20 o 10 euros.

* Pujo al tren. Ple de gent. No trobo seient.
Pujo al tren. Buit. No trobo el seient.

* El dia és de dia. La nit és il·luminada. Llum-Foscor il·luminada.

Comentaris

  • coincidim[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 21-10-2007

    Hola Amelie.

    Coincideixo. I si llegeixes un relat meu titulat CONEIXEMENT i SORPRESA sentiràs també el meu pensament.

    A vegades fem comentaris sobre el que llegim i la primera impresió positiva és apropar-te a la persona, tot acceptant el seu marge de sorpresa.

  • amelie | 20-10-2007

    gràcies pel teu comentari, però és que t'he de dir que m'agrada molt amagar, m'agrada que les coses no quedin tan clares, que el lector es pugui imaginar ell mateix unainterpretació personal, a veure si potser puc fer també que senti el relat més seu...

    No ho sé aquesta és la meva intenció, però ja intentaré fer algun escrit una mica més concret.