Secret

Un relat de: MarBlava

Són les 7.
Estic a l'estació esperant el tren.
Fa fresqueta, el mar és a prop i la humitat cala als ossos.
Pugem en silenci.
Gairebé tothom dorm.
Uns llegeixen un llibre, d'altres alguna revista gratuïta.
Escullo el meu seient amb cura,
el més a la dreta possible i mirant al nord.
Em preparo per a l'espectacle.
Com cada dia, aquesta temporada, serà al tram llarg
entre el primer i el segon túnel.
Ja ho puc veure.
El sol treu tímidament el cap d'un taronja rabiós,
i el mar i el cel es tenyeixen amb mil tonalitats
de diferents gammes.
El meu cor es paralitza i de sobte s'expandeix.
Per un instant formo part d'aquest paisatge
de conte de fades.
Somric.
És el meu secret per començar bé el dia.

Comentaris

  • Bon secret[Ofensiu]
    Naiade | 08-06-2007 | Valoració: 10


    M'agrada molt aquesta poesia tan personal i acolorida.
    És bo poder gaudir de cada instant de la vida, deixant-nos posseir per la meravella de la natura, arribant a sentir que som part d'ella, absorbint l'energia positiva que ens regala.

    Una abraçada plena de complicitat

    Naiade

  • Aquest secret teu...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 01-01-2007 | Valoració: 10

    té molt a veure amb algun de meu que també m'ajuda força a iniciar jornades i a somniar desperta. Ho has descrit meravellosament bé.
    Fa pocs dies que t'he descobert, a rel precisament d'un comentari teu que t'agraeixo moltissim. Et seguiré llegint perquè tens una manera de descriure sentiments i emocions que m'arriba amb molta intensitat.
    Una abraçada

  • Estic fent un repàs dels teus escrits[Ofensiu]
    Carles Malet | 30-12-2006

    He començat pel més recent, i vaig en ordre descendent.

    Aprofito aquest per fer-te algun comentari personal sobre el teu estil. Veig que empres frases molt curtes i plenes d'imatges suggerents. Això fa la lectura força àgil, i et permet construir un relat breu que es digereix amb extrema facilitat. T'has plantejat, però escriure històries més llargues? Jo vaig començar amb relats d'una pàgina, però després em vaig animar a fer escrits més llargs, tot i que reconec que a RC normalment les històries curtes tenen en general més èxit.

    Per cert, veig que has presentat una història al llibre de microrelats (ara vaig a llegir-la). Amb el teu estil crec que pots inscriure'n alguna més. Ànim!

    Carles

  • Sensibilitat [Ofensiu]
    elteusentir | 10-12-2006 | Valoració: 9

    He trobat el teu relat molt emotiu per la gran sensibilitat que hi demostres, per com es pot gaudir i sentir de petits moments quotidians tot fent-los joiosos i plens d´intensitat.

  • Compartint secrets[Ofensiu]
    Unaquimera | 10-12-2006 | Valoració: 10

    Deliciós secret el teu! Preciós aquest relat! Per un moment, les teves paraules m'han permés gaudir d'aquest paisatge que descrius tan dolçament, sentir com l'ànim fruïa amb la sensació... jo també he començat bé la descoberta que he fet teva, llegint aquest text!

    Tornaré per aquí un altre dia per compartir més coses teves, que per la mostra prometen ser força interessants...

    Fins aviat, avui t'envio una abraçada ben lluminosa per celebrar la coincidència,
    Unaquimera

Valoració mitja: 9.8

l´Autor

Foto de perfil de MarBlava

MarBlava

17 Relats

201 Comentaris

33228 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
De vegades sóc una illa,

d'altres una roca,

les més, em deixo emportar per la nostàlgia

de les onades de la mar blava....