Scraassh!!!

Un relat de: Francesc Piñol

A mig matí vaig sentir-ne un buit a l'estómac. No era pas de gana, no, aquell era un buit consistent. Corpori. A fora plovia. L'habitació rònega era la de sempre i a la cambra del costat, continuaven, insistents, els sons ofegats d'una conversa llunyana, a la qual m'havia acostumat. El neguit continuava creixent. Es clar, que la situació en la que em trobava... Per un costat cabia explicar-ho tot al món. Dirigir-me al govern de la nació, a la NASA, i fins i tot al KREMLIN. Per un altra costat, segurament em titllarien de boig i la idea d'acabar, amb tota certesa, en una d'aquelles cases de salut mental, descolorides, fosques i brutes no era gens agradable... Tot començà ben de matí. L'estrèpit de la finestra saltant en mil bocins i de quelcom que pesadament queia a terra em varen llevar del llit. Ràpidament , vaig obrir la porta de l'altra cambra. En un recó, entre els trossos de cristall, un objecte de color negre, circular i amb les dimensions d'un tom de l'Enciclopèdia Britànica. Suaument i amb molta curiositat el vaig dipositar damunt d'una taula, mentre em preguntava què seria allò tan estrany. De sobte , de l'interior, quelcom semblat a un escarabat, saltà fins la taula. Bocabadat, vaig mirar aquell ésser, verd, gran com la mà i d'ulls fixes...D'aquell cos sorgiren paraules... Parlava d'agermanaments entre dos móns, d'amistats intergalàctiques, d'un tractat de cooperació entre les nostres tecnologies avançades, on jo com a representant del meu poble devia signar...
Tot allò no eren al·lucinacions, aviat farà dues hores que silenciosament abandonava la cambra. - " Per pensar-ho " li vaig dir. Ara devia prendre una determinació. NO CABIA ESPERAR MÉS......Així que em vaig dirigir cap a la porta, sense oblidar-me, clar està, de l'insecticida i del martell per si de cas....

Comentaris

  • Bon sentit del humor[Ofensiu]
    Naiade | 30-12-2009 | Valoració: 10


    Un bon relat. Divertit i ben construït.

    Una abraçada i Bones Festes

  • Si aquest relat...[Ofensiu]

    Si aquest relat…
    Si aquest relat és un dels teus preferits, em va molt bé per desitjar-te... Bones Festes

  • m'oblidaba[Ofensiu]
    Xavier55 | 18-12-2009 | Valoració: 10

    la valoraciò

  • Sorprenent[Ofensiu]
    Xavier55 | 18-12-2009

    Sorprenent, un bon relat, amb dosis d'humor.

  • GRACIES [Ofensiu]
    Francesc Piñol | 09-07-2009

    Gracies Lluis pel teu comentari, em fa creure una mica més amb mi.

    Francesc Piñol

  • Molt divertit[Ofensiu]
    Nomenclator | 08-07-2009


    Un microrelat enginyós, rodó, molt ben estructurat.

    Salutacions

    Lluís

Valoració mitja: 10