Santa Maria Lèsbica, recorda't de nosaltres, els mascles de la terra

Un relat de: lluisba

Santa Maria Magdalena de Lesbos, resa per mi i per nosaltres
els tristos mascles de la Terra.
Extirpa'ns del poder i dels privilegis i tornan's a la felicitat.
Fes-nos petits, torna'ns la virtud de ser inútils,
tant sols polles i testicles superflus, annexos.
Redimeix-nos. Exculpa'ns. No crearem més déus ni més
bestieses fal·locràtiques. Amb gust acceptarem
que no hi pintem gran cosa, aquí.
Reserva'ns el goig de saber que com el mascle de la mantis
som un penis amb cames i petit cervell
disposat tan sols a reproduir l'espècie.
Però allibera'ns del poder, del poder, del poder.
Santa Maria Magdalena de Lesbos, mostra't per fi completa
i arrasa les aberracions. Extermina la Verge Maria
retornan'ns la Judith que degolla Holofrenes.
Retorna de la lluna i vés al Sol. I ocupa'l. I fes-lo teu
en una sola nit.




Comentaris

  • "No pintem gaire cosa aquí"[Ofensiu]
    angie | 20-11-2008

    Sí, noi. El kit de la qüestió és més o menys això. Per això hem de prendre'ns les coses amb humor i donant la volta a tot allò falsament seriós o aparentment correcte (religiós?).
    Ja veig que ets com un ocell tancat a una gàbia, jeje... són els que viuen millor! (menjar i neteja a domicil... això és una broma, va pels ecologistes afèrrims)

    salutacions!

    angie

  • Incrèdul[Ofensiu]
    Igor Kutuzov | 20-11-2008

    Sr. Lluisba, vostè és un incrèdul, un descregut, un home sense fe, i com a càstig, serà enviat a l'infern, on coneixarà altres poetes i escriptors agnòstics, àcrates i judeomassònics.

  • Esplèndid![Ofensiu]
    M.Salles | 18-11-2008 | Valoració: 10

    Per ser que dius que els escrius a raig i improvisadament Déu n'hi do (i ja em perdonaràs la malaurada expressió catòlica) com et surten els textos.

    És un prec rotund, un retorn a les divinitats primitives, de devoció a la mare Terra fèmina.
    Una crítica a la societat patriarcal que ha deixat la dona en el pla submís del qual fa tan poc temps es vol alliberar.

    Com a dona, em sento afalagada, de poder llegir un text tan potent, escrit per un "mascle".

Valoració mitja: 8

l´Autor

Foto de perfil de lluisba

lluisba

77 Relats

390 Comentaris

95750 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
El novembre del 2006 em vaig estrenar a Relats en català. No sóc gaire constant ni gaire assidu. Llegeixo, comento una mica. Miro el fòrum de tant en tant, però n'entenc ni un borrall. Intento fer contes de por (o d'inquietud, que diuen), algun poema improvisat...

Pel novembre de 2008, però, junt amb d'altres companyes i companys, vam iniciar un blog on ara hi poso els meus textos. A RC hi entro i miro, i molt ocasionalment demano penjar alguna cosa.

El nostre blog (per si vols) és:
http://riellblvd.blogspot.com/