SANT MIQUEL

Un relat de: Miquel Seguí Cases
Sant Miquel

Que deu fer
Sant Miquelet
que en la mà
hi du una espasa,
feis u trispol de
la casa i dexau
fer la pared.

Aquesta la va escriure la meva avia, i la va fer de jove cuant festetjava, per que volía que el seu pare fes el trispol de la casa per que el nuvii anava a cercar-la i ho ves bé!

Joana Riusech Cladera (Autora) Miquel Seguí Casas (Net).

Comentaris

  • El trispol[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 03-11-2019 | Valoració: 10

    És un encant d'inspiració on la teua àvia va fer un poema a Sant Miquel, perquè el nuvi la veira mésbé i anara a conquerir-la.
    Molt bé, Miquel, la teua àvia era molt bona per a fer poesia i així es va quedar aquest poema.
    Gràcies per compartir-lo.
    Una abraçada...
    Perla de vellut

l´Autor

Foto de perfil de Miquel Seguí Cases

Miquel Seguí Cases

32 Relats

103 Comentaris

12931 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Miquel Seguí Casas, nascut dia 5 de setembre del 1985, Inca - Mallorca.
Docent per a la formació professional, haguent impartits cursos per al Soib, al centre Penitenciari de Mallorca. Director i coordinador d´activitats d´educació en el lleure infantil i juvenil. Músic (percusionista), he passat per a diferents grups Musicals de l´illa de Mallorca. Tècnic de só i il-luminaciò als teatres municipals de la ciutat de Palma i Presentador, coordinador i editor d´un programa de ràdio a Ona Mediterànea.

M´encanta tenir inquietuds de tota classe, sobretot Culturals, artístiques i socials.