Sant Joan 2012

Un relat de: Mar Vercher Nieto
Nit d’estreles, de llum i de desitjos. La nit comença a fer presencia, tots només volem que acabar de treballar i anar a la platja, pareix que el temps no passi, la cosa s’allarga. Males cares, tristor. A la fi fem camí, hem arribat tard per a demanar el desig, però no importa, jo aniré a la platja, em banyaré els peus i demanaré el meu desig, pot ser que no es complirà, però ningú em llevarà la meua il•lusió. Començo a caminar per l’arena, una part de mi esta feliç, la nit brilla, el cel replet d’estreles i pas a pas em dirigeixo al aigua, banyo els meus peus i demano el meu desig. Torno enrere, m’estiro a l’arena miro al cel i reflexiono, ara fa presencia la part trista que es troba dins meu. No se que em passa, però espero que el que he demanat es compleixi. Sant Joan 2012.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Mar Vercher Nieto

Mar Vercher Nieto

36 Relats

16 Comentaris

25585 Lectures

Valoració de l'autor: 9.55

Biografia:
Soc Mar, vaig néixer el 17 de setembre del 93, visc a Dénia, soc una persona prou alegre i amb molta energia. =D

Desde sempre que no he sigut algu que llisga molt, ja que sols llig alló que em crida MOLT l'atenció. Tampoc em considere una persona que escriga be, ja que no se expresar-me com toca a l'hora de fer-ho.

Soc prou tancada i no m'agrada parlar amb ningu dels meus sentiments i trobo que aci he trobat el lloc perfecte.

=D

https://www.facebook.com/mar.verchernieto
https://twitter.com/MarVercher
mariadelmarvercher@gmail.com