..saber ser feliç...

Un relat de: Atena_

No t'han ensenyat mai que la vida es un somni?
No t'han dit mai que la vida no es un joc per veure qui és el més fort … si no el més feliç…
I no parlo de felicitat fingida…parlo d'aquella sensació que tens quan vas per el carrer i et dius a tu mateix ‘ei! Sóc afortunat…' Parlo d'aquella sensació que tens quan et ve aquell somriure de triunfador…no es deu a ningú especial…es deu a que estas bé amb tu mateix…estas bé tal com ets…estas bé amb qui estas….estas bé on estas…sencillament…estas bé…
Llavors és quan te n'adones de l'ho important que són aquests moments, de l'ho important que és saber viure….de que no es tracta d'amagar una llàgrima…si no de mostrar-la als que t'envolten per així al dia següent compensar-los amb un somriure…

I doncs…no costa tant…però tot i així n'hi ha tanta de gent que no sap viure…

Comentaris

  • Genial![Ofensiu]
    marta_gut | 02-07-2007 | Valoració: 8

    Breu, però intens. Hi estic completament d'acord. És senzillament fantàstic poder anar per la vida amb un somriure als llavis... però perquè realment sents que ets feliç. Pens que a vegades me n'haurien d'ensenyar, a ser feliç.
    Una abraçada!
    Marta.

  • Kat_3 | 30-11-2006 | Valoració: 10

  • Tens raó..[Ofensiu]
    Kat_3 | 29-11-2006 | Valoració: 9

    Tota la raó... aquests moments són unics!
    Un autèntic orgasme mental... x axi deskriureu..
    Petons i...espero nous relats ;D

  • Una gran veritat...[Ofensiu]
    Ledesma Luna | 08-11-2006 | Valoració: 9

    Relat breu i franc.
    Bona entrada Atena_
    1Ptó

  • Totalmet d'acord[Ofensiu]
    Charlotte | 08-11-2006 | Valoració: 9

    Molt sovint la gent s'oblida de viure (una mica tòpic, però és veritat). Llàstima que de vegades viure d'aquesta manera costa una mica, o molt. Mha agradat molt!

  • Molt encertat, [Ofensiu]
    Naiade | 08-11-2006 | Valoració: 8



    Això si que es una bona filosofia de vida.
    Tots n' hauríem d'aprendre per ser més feliços
    Una abraçada.

    Naiade

  • Genial[Ofensiu]
    butterfly19 | 08-11-2006

    M'encanta.

  • Molt d'acord...[Ofensiu]
    diesi | 07-11-2006

    Tens molta raó, Atena. No ens adonem que la vida és curta, s'ha de gaudir. Molt bona entrada a aquesta web. Felicitats, benvinguda!

    1 ptó:

    b#NaT#b

Valoració mitja: 8.86

l´Autor

Foto de perfil de Atena_

Atena_

7 Relats

33 Comentaris

7163 Lectures

Valoració de l'autor: 9.19