9,8 m/s²

Un relat de: Entremons
“La caiguda lliure dels cossos és el moviment d’un mòbil que es desplaça sobre una vertical amb una acceleració constant on únicament actua sobre ell la seva pròpia massa”

La força de la gravetat no empeny, xucla.
És funció de la massa, que és història.
Atracció irracional condicionada i profunda.

Els meus pensaments s'estavellen a 9,8 m/s²

Comentaris

  • la gravetat[Ofensiu]
    Anaïs | 31-05-2012

    La gravetat, a tots ens te clavats al terra. Ens ajuda i a la vegada ens esclavitza...

    Anaïs

  • Poesia?[Ofensiu]
    Calderer | 31-05-2012


    M'agrada el teu text, poètic? experimental? M'agrada aquesta barreja de gèneres i de registres. Sempre he pensat que determinada poesia i determinada pintura que defuig tot allò que és modern, actual o no natural perd tot un món de possibilitats.

    Tinc un conegut que fa uns dies va escriure un sonet a la bombeta de la llum. Intent notable encara que amb resultat fallit.

    La teva intervenció al fòrum d'ahir em va semblar interessant encara que a determinades hores del vespre fa mandra prendre's les coses seriosament.

    Salutacions

    Lluís

l´Autor

Foto de perfil de Entremons

Entremons

16 Relats

52 Comentaris

18430 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Em dic Estefania. Tinc un estol d’ocells a les golfes i ànima de tastaolletes.
Melòmana, dromòmana, eleuteròmana i un poc dipsòmana, escric a batezgades, tan sols per desentumir les plomes.


lucyinthejunesky@gmail.com