S E N S E

Un relat de: Unaquimera

La teva mirada m'assetja
mentre la respiració i el batec
de tots dos s'accelera.
Intento establir condicions d'entrega.

Els teus ulls es tornen pinzell
i amb desig em recorren el cos
deixant un traç d'escalfor
que llisca damunt la pell.

El teu dit impacient emprèn
la descoberta de cada racó
i cada pam de terreny
de la geografia descoberta.

El teu pit em pressiona,
m'ofega en un mar d'aromes,
de contactes, de calidesa
i sense sotmetre'm, batallo.

Un gemec s'escapa,
un crit salta la muralla,
una demanda ansiosa creua
l'espai navegant en la mirada.

Sense condicions,
m'immolo en la foguera.

Comentaris

  • Sense condicions...[Ofensiu]
    free sound | 18-03-2011 | Valoració: 10

    m'encanta aquest poema.
    Bonica manera d'expressar el que se sent per algú, la passió, el desig, el plaer de dos cossos...Sense condicions però amb molt amor.
    Felicitats per les teves boniques creacions.
    Gràcies pels teus mots.
    Abraçades sense condicions, però amb admiracions!!!

  • Com la segona part[Ofensiu]
    Josoc | 01-03-2011

    o la germana siamesa de AMB. Tan bo, sensible, apassionat i lliure com l'altre.

  • Amb amor i[Ofensiu]
    Núria Niubó | 22-01-2011 | Valoració: 10

    Erotisme en una entrega de tu a tu, en el bonic joc d'amor. Els seus ulls, tot ell, només per a tu. La teva pell, el teu cos, la teva calidesa , tot per a ell, SENSE condicions i amb tot, us foneu en el preciós acte d'un autèntic cant d'AMOR.



    Passejant per la teva pàgina, regalant-me els sentits he descobert aquest MERAVELLÓS poema.

    Una càlida abraçada
    Núria


  • Tigre i tigressa[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 15-01-2011 | Valoració: 10

    La imatge que em suggereix el teu poema és el de dos animals en zel que es fiten i s'oloren fins a reconèixer-se. La tigressa, desconfiada, no vol ser conquerida sense fer-se valer, sense oposar resistència a la crida del mascle.
    Potser somio truites, però això és el que em suggereix.És una altra manera de jugar a l'amor: en un plànol d'igualtat, sense sotmetiments. Fins al final, on la fisiologia del mascle s'imposa sobre la de la femella i ella claudica amorosament.

    Un bon contrapunt al poema anterior "Amb", però amb un final similar: el de l'acceptació de l'amant. Si és que aquest assumpte no té remei, bonica.
    No cal dir que el poema m'ha semblat meravellós i que es nota que tens una especial connivència amb les muses inspiradores de la bellesa.

  • seguim en contacte[Ofensiu]
    joandemataro | 30-04-2010 | Valoració: 9

    et retorno els afalacs que em fas( no vull dir que no els vulgui sino que te'n dono de meus per a tu) ,t'ho agraeixo molt, i veig en el teu poema que tenim punts d'assemblança doncs busquem descriure l'amor, el plaer, l'erotisme, la sensualitat d'una manera tendra sense necessitat d'usar paraules que trencarien la màgia del que volem dir.
    ens anem llegint i tant!!
    una forta abraçada
    joan

  • bon ritme[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 15-11-2009

    li has marcat al poema, i vas lliscant fins el final amb bon ritme, bona cadència, de mots ben trenats.

    Felicitats.

    Ferran

  • De missatger[Ofensiu]
    missatger | 15-11-2009

    Gràcies per la teva valoració, encara que l'agraïment arribi amb retard. He estat fora... SENSE, és sense dubtes una empremta deixada al fons del cor. Sort.

  • de la lluna dues de les nostres mirades[Ofensiu]
    lluis perealbert | 19-04-2009

    son germanes una de l'altre.be molt be,

  • Sense SENSE[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 29-01-2009 | Valoració: 10

    Un bon ritme, trobada oberta poc a poc. Fenomenal.

  • Amor...[Ofensiu]
    Naiade | 07-01-2009 | Valoració: 10

    ...sense condicions, amor veritable. M'ha agradat molt com has anat desgranant aquest poema carregat d'emoció, on vas descrivint amb ma destre la passió en augment que arriba a esclatar amb tendresa. Que hi pot haver més dolç, que et pinzellin el cos amb la mirada?
    Vas descrivint sensacions plaents que et van portant al desenllaç; arribant al moment sublim on culmina l'esclat dels cossos : "L'amor" aquesta barreja de sentiments, sensacions, entrega, record.

    Una forta abraçada plena d'admiració



  • ESTEL | 28-12-2008 | Valoració: 10

    de sensualitat, m´encanta. Em fa venir a la memòria quelcom mai oblidat.....
    Vall de mirades, de carícies desitjades, fins que l´abraçada fa culminar el desig d´estimar, de gaudir, de deixar-se anar, de fondre´s

    SENSE condicions, sense preses, sense obstacles, sense distàncies i AMB tot el que es pot demanar

    Una abraçada SENSE condicions, AMB molt d´afecte

  • Sacrifici[Ofensiu]
    franz appa | 08-07-2008

    Si realment hi ha un sacrifici il·limitat entre els homes i les dones és sens dubte el que deriva de l'amor, a través del qual ens oferim sense condicions a l'altre -l'amor en mil formes possibles, però que en les seves variants sexuals comprèn també una mena d'ofrena del propi cos que cerca i brinda la seva extensió per al gaudi compartit-.
    Gaudi compartit també, en una dimensió diferent -però potser no tant, després de tot- el de poeta i lector quan la poesia esdevé un missatge que travessa distàncies, desconeixements, i arriba d'un a altre... I potser més si és en doble sentit, com una autovia expedita.
    Un petó,
    franz

  • Xocolatina | 08-07-2008 | Valoració: 10

    Si, continua el joc de la seducció i la conquista!
    Un poema sensual AMB encant per llegir-ho SENSE pressa, SENSE cansar-se de la passió que l'alimenta...... i tornar-lo a llegir!
    mmmm!

  • Admirat[Ofensiu]
    megane | 20-12-2007 | Valoració: 10

    La mirada del poema m'assetja,
    la meva respiració i el meu batec s'acceleren.
    Intento aprendre.
    Sense condicions, t'admiro.
    m

  • Guau![Ofensiu]
    yesterday | 20-11-2007

    Molt bonic! Vec que tens un gran repertori, no sabia per quin poema començar i m'ha cridat l'atenció aquest.
    De veritat, és molt bonic.

    Petons.

  • Glups!!![Ofensiu]
    Palamidessi | 22-10-2007

    M'he estremit.....

  • Tots dos[Ofensiu]
    Edinfan5 | 12-09-2007 | Valoració: 10

    de la mà fan un poema encara més sensual!
    Amb, Sense, i... a jogar!

  • em resulta fàcil i[Ofensiu]
    ANEROL | 30-06-2007 | Valoració: 10

    agradable llegir-te
    Una pregunta: feu taller d'escritura?

  • Nurithy | 03-06-2007

    Inmolar-se. realment has transformat del tot aquest verb per posar-lo de colofó final a un poema fet de jocs de seduccions.

    Enhorabona!

  • uau...[Ofensiu]
    ESPIRAL | 17-05-2007 | Valoració: 10

    quina manera més sensual de dónar vida als mots, fent-los sentiments, tacte, pell, carícia pura per al lector...ha estat molt agradable llegir-te...i el final, magistral.

    ...sense condicions,
    m'immolo en la fogera.

    1abraçada. ESPIRAL.

  • En aquest mateix...[Ofensiu]
    rnbonet | 17-05-2007

    ...que sols hi havien 13. Per desfer la mala sort. O l'encant, que de tot hi ha!
    I a més, amb la xicota -Gal·la?- repenjada al finestral, molles del cul ben fermes, esguardant qui sap què...
    I la finestra aquesta és només d'ANADA. Perquè el mar -la mar ben nostra, que tots dos coneixem de nord a sud- encara que semble "entrar" a l'habitacle, ens transporta a llocs llunyans, però a paratges coneguts.
    Hala, xicona. Salut i rebolica!

  • SENSE comentaris!!![Ofensiu]
    NASIO | 08-05-2007 | Valoració: 10

    Senzillament magistral!!!

    Sense condicions,
    m'immolo en la foguera
    d'uns sentiments inserits en mots,
    d'uns mots que són una vida sencera.



    Gràcies!!! Gràcies!!! Gràcies per fer-me passar una bona estoneta!!!

  • noia!, escrius de p. mare, com diuen els meus fills[Ofensiu]
    teresa serramià i samsó | 28-04-2007 | Valoració: 10

    gràcies`pel treball fet al taller..., en saps un munt!, ha estat un trebsall de professional, el teu.

    M'agrada molt aquest poeme "encès" d'amor i passió. Et felicito.

    Una abraçada molt forta i milions de gràcieeees!!

  • SENSE paraules...[Ofensiu]
    Lídia Raventós Rigual | 08-04-2007 | Valoració: 9

    m'ha encantat aquest tros:

    Els teus ulls es tornen pinzell
    i amb desig em recorren el cos
    deixant un traç d'escalfor
    que llisca damunt la pell

    m'ha recordat a la idea que vaig voler transmetre en un relat que he escrit fa poc.

    FELICITATS!

    petons!

  • m'inmolo a la foguera[Ofensiu]
    Avet_blau | 02-04-2007

    es un poema
    amb equilibri entre sensualitat i sensibilitat
    es un desig amb final incert
    doncs el foc:
    et purifica ?
    et consum?
    et fa lliure ?

    no ho sabrem mai..

    Avet_blau

  • Amb o sense[Ofensiu]
    Melcior | 21-03-2007 | Valoració: 10

    tinc la lleugera impressió que sempre et surts amb la teva .Reconeg que aquest joc és molt atractiu , potser fins i tot adicte .Una maravella .
    Endavant!

  • Un titul sonor![Ofensiu]
    Txell Pellicer | 21-03-2007 | Valoració: 10

    Com sempre, madmiro! El titol sona be i es facil associarlo a sexe = sense!

    La teva mirada assetjadora de sensacions es fa visible enseguida!

    La respiració i el batec de qualsevol
    s'accelera intentant imaginar les condicions de l'entrega.

    El desig recorre el cos produint escalfor a LAPELL.

    Impacientment la imaginacio descobreix racóns
    i terrenys!

    La pressio ofega com un mar ...

    Una demanda ansiosa creua l'espai navegant en la pantalla!

    Sense condicions, immolo en la foguera la distancia per sentir-te casi casi aqui al costat...

    Mha agradat molt, molt, molt descobrir-me en el teu poema!!!
    Sort,
    Pell

  • Com afloren...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 13-03-2007 | Valoració: 10

    les sensacions a mida que llegeixo els teus versos... Coincideixo amb d'altres comentaristes, en el sentit de trobar-hi delicadesa i bon gust en aquest paissatge amarat de sensualitat.
    Un cop més, ens deleites amb una poesia que desperta els sentits i els acarona.
    Felicitats i una abraçada

  • El que son les casualitats[Ofensiu]
    Maria Pilar Palau Bertran | 12-03-2007 | Valoració: 10

    El que son les casualitats, vertaderament tenen la seva gràcia, com aquesta de les rampoines posades a la venta al carrer, gràcies per averm-ho comentat.
    Encara que no sigui molt docta amb poesia, no deixo de reconèixer que es la mare de la literatura, ja m'agradaria saber tan com tu.
    Una abraçada.

  • sense condicions[Ofensiu]
    fill de les ombres | 11-03-2007 | Valoració: 10

    em rendeixo a les vostres delícies literàries i em sotmeto sense condicions a les sensacions que ens brindeu.

    fins aviat

  • pinzell[Ofensiu]
    manel | 11-03-2007

    Imatges, quadres dibuixats amb el desig. La geografia immensa del plaer. Infinitats de racons on escoltar el batec de l'anhel de trobar-te. La crema final de tot allò que per un moment ens ha dut fins allà on només els àngels de foc gosen trepitjar.

    Uns petons,
    manel

  • Això em recorda...[Ofensiu]
    Ginger | 11-03-2007

    Un poema de mida justa i molt visual. M'agraden les figures emprades, però sobre tot la claudicació final.

  • No t'has fet esperar...[Ofensiu]
    Dyonisos | 10-03-2007 | Valoració: 10

    Per a la segona entrega.
    Un poema amb classe i seny, no gens obscè ni grosser, ni barroer, com solen ésser molts dels poemes d'aquest gènere, on abunda la sal grossa.
    Espere amb impaciència el tercer, encara hi ha temps...
    Una forta abraçada!

    FRANCESC

Valoració mitja: 9.92

l´Autor

Foto de perfil de Unaquimera

Unaquimera

111 Relats

5300 Comentaris

584028 Lectures

Valoració de l'autor: 9.95

Biografia:
Vaig néixer un 8 de novembre fred (sóc escorpí i fredolica des de llavors!) en un lloc diferent d'on visc ara, però sempre he viscut a prop del mar. Penso que a la meva sang porto gotes d'aigua salada. I a la pell, alguna escata...

La mar de blau, per moments tan ombrosa;
la mar de verd, tan bella i perillosa;
la mar de gris, que es veu majestuosa;
la mar d'acer, tan entremaliosa...

El futuro es una acuarela y mi vida un lienzo que colorear...

La vida és bonica, però de vegades complicada.

Gracias a la vida que me ha dado tanto... Me ha dado la risa, y me ha dado el llanto: así yo distingo dicha de quebranto, los dos materiales que forman mi canto. Me ha dado la marcha de mis pies cansados: A quien quiera acompañarmela, por favor vayamos pasito a paso, si hemos de ir mejor de la mano...

He viscut un llarg viatge i encara em queda coratge per avançar... amb les cartes de la vida jugo la seva partida: no em rendiré! Un altre dia ha començat!

... no vale la pena andar por andar, es mejor caminar pa'ir creciendo: volveré a contarte que he soñado colores nuevos y dias claros.

I per uns breus moment una estona de cel, ja no importa el demés, una estona de cel i per un instant tot s'haurà aturat.

Me niego a vivir esclava de mis heridas.

Hi ha dies en què, entre la gent i els crits, sense motiu i estúpidament, crec que sóc feliç. Tinc ganes de cantar i cridar, de saltar i de riure sense cap perquè... Vull estar contenta! Per això m'enfronto al cada dia, sense motius i estúpidament, amb un gran somrís!

Tu sonríe y verás como todo parece que brilla! Los ratos oscuros se harán de colores mientras sobre alegría y no falten canciones. A poquito que sonrias llegará la alegría, de los ratos peores germinan los buenos: sonreir no se compra, no vale dinero. Ei! Sonríe!

Desitjo somriure sense crosses, sense pautes, sense haver de demanar permisos i poder parlar sense estrafer la veu, ... si no us sembla massa.
Duc llunes i cançons per arracades!
El vent, cruel i savi, s'enduu les cançons dels dies que deixo enrere. I per fi, trobo el descans en els somnis perduts i retrobats, en qualsevol revolt del camí que continua.

Per contactar: unaquimera@hotmail.com

Si desitges deixar un comentari, ENDAVANT!
Estaré encantada de llegir-ho i saber de tu: la teva opinió, les sensacions que t'ha provocat un relat, qualsevol aspecte que facis constar, el suggeriment que et sembli més oportú fer serà ben rebut i RESPONDRÉ A TOTHOM més aviat o més tard!

Sóc en aquest web per aprendre, experimentar amb noves propostes, col•laborar amb altres autors i participar en qualsevol fet que ajudi a mantenir viu RC, l'espai que compartim i del qual en gaudeixo:

- Concurs de Microrelats de l'ARC: Secrets. Participant amb relats seleccionats: Dins i fora i Filla.

- Concurs ARC de Poesia Social 2011: Vaig participar amb Ara no sé, publicat al llibre col.lectiu "Tensant el vers".

- Projecte Barcelona, t'estimo: Relataire participant el 2008 i 2011 amb COR A COR, PAS A PAS.

- Gimcana Virtual Literària ARC 2010: participant i Guanyadora! No va ser fàcil, però ja que sap que som una colla de "bojos per les lletres" ;-))

- Poemes il•lustrats: Vaig participar en el concurs, on van seleccionar Enfiladisses.

- Poesia eròtica: Ho vaig intentar i ara alguns dels meus versos són al llibre "Erotisme som tu i jo": AMB, Joguines de dona, SENSE, Xàfec.

- Microrelats: Vaig respondre a la convocatòria, trobant-me entre els autors del volum "10x10 Microrelats" amb Condemnats veïns! (Culpa).

- Reptes del fòrum:
* Repte en prosa, el "clàssic" : He participat com a reptaire i jutgessa.
* Conte, un repte llarg: He participat com a contaire i jutgessa.
* Nanorepte: Nanoreptaire en pràctiques.
* MiniRepte: He participat com a minireptaire i organitzadora.
* Repte Poètic-Visual: He participat com a poetaire i organitzadora.
* MeloRepte: He participat meloreptant i proposant melodia.

- Propostes del Fòrum:
* Taller literari: Relataire participant. Va estar bé mentre va durar... http://es.geocities.com/tallerrelats.
* Interrelat: Relataire participant. Intent de novel.la col.lectiva... http://es.geocities.com/qwark79/principal

- Celebracions col.lectives a RC:
R en Cadena
Els senyors Angel Negre i Gerard Vila Nebot em van encadenar i jo he passat la cadena a: Alícia Gataxica, buscador, estrangera i mjesus.

* 5è ANIVERSARI d'RC!
Vam celebrar-ho a la nostra "enganxosa" manera...
Photobucket