Roses roges

Un relat de: mar - montse assens

Cada divendres, puntual a les 13:30 h, des de que s'havia mort, un missatger li duia un ram de flors de part del seu marit.

Li agradava rebre-les. De fet, cada setmana esperava amb ànsia aquest moment. Quan ja les tenia davant, es delia per olorar-les, però mai no va copsar cap fragància. Desitjava veure algun dia una rosa roja, tant com li agradaven. Però les flors sempre eren de color gris. Això si, cada ram era d'un tipus diferent de flor.

Quin misteri s'amagava darrere aquestes flors grises que no es pansien. On les deuen cultivar?
Sempre amb una tarja, escrupolosament blanca, que enlluernava si li tocava el sol, on ressaltaven les lletres negres del text, sempre el mateix text:

"Del teu estimat espòs que no t'oblida"

Cada divendres, puntual a les 13:30 h, des de que s'havia mort, un missatger portava un ram de roses roges i el dipositava davant la tomba de l'Aurora.


***
Relat presentat al Concurs de Microrelats ARC a la ràdio 2013-2014 “Colors” del mes de maig en que el color de la temàtica és Negre = Relats de misteri.

Comentaris

  • Invitació[Ofensiu]


    Benvolgut autor/a,

    Com a finalista del IV Concurs ARC a la Ràdio 2013-2014
    l'Associació de Relataires en Català (ARC)
    es complau a convidar-te a l'acte de lliurament de premis
    i a la presentació del llibre
    "Colors"

    T'esperem el dissabte 11 d'octubre de 2014, a les 12 del matí,
    a la Biblioteca Sagrada Família (Carrer Provença, 480, Barcelona)



  • Naiade | 30-05-2014

    Flors del més enllà o d’aquí segons es miri. Sí un bon relat, de misteri no ni falta.
    Enhorabona

  • caram![Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 29-05-2014

    quin misteri, la veritat és que tinc una explicació, però no sé si l'encerto, segueixo en el misteri...

    ep i felicitats per la tria!


    Ferran

  • Enhorabona!![Ofensiu]

    Benvolgut/uda relataire:



    Enhorabona! El teu relat ha estat seleccionat, pel jurat d’autors i autores, com a finalista del Concurs ARC de Microrelats a la Ràdio “Colors” i per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.



    És per això que, en haver quedat seleccionat/ada en la convocatòria d’aquest mes, i per tal d’anar avançant feina, t’agrairíem que ens fessis arribar l’autorització perquè sigui inclòs al recull.



    Només cal que ens enviïs per correu electrònic a l'adreça(concursos.arc@gmail.com), el text que adjuntem al final d’aquest comentari amb l’assumpte AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ COLORS, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.



    Cordialment,



    Comissió Concursos





    TEXT AUTORITZACIÓ



    En/na .........................................................................................................

    amb DNI. número ......................................................................................

    i nick relataire ............................................................................................

    AUTORITZA a l’Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure el microrelat ...................................................................................................

    seleccionat del mes de ..............................................................................,

    del qual és autor/a, en el recull de microrelats “Colors” que s’editarà a finals de 2014 mitjançant una plataforma digital de publicació. Així mateix també atorgo el meu consentiment per incloure qualsevol altre microrelat seleccionat al llarg de la present convocatòria i del qual jo en sigui l’autor/a i a difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l’ARC.



    Data .......................................

  • Boníssim relat!![Ofensiu]

    Al principi em pensava que el que estava mort era el seu marit. Però després, m'ho has girat tot i aleshores ho entès! Així doncs l'Aurora ens parla des de la seva pròpia visió des de la tomba no? En realitat les roses sempre han estat roges. Gran relat!!
    Felicitats i sort :) Molt bons tot els teus relats del concurs, ens veiem a l'entrega de premis ^_^
    Edgar

  • mar - montse assens | 15-05-2014

    hehehe, potser aquí està el misteri, ja que la realitat és que sempre eren roses roges...
    Anna, moltes gràcies pel teu comentari! Un petonàs!!!

  • Ai mare que tornaras a guanyar!![Ofensiu]
    Annalls | 15-05-2014 | Valoració: 10

    i perquè eren de diferents especiès?




    Anna