Roses i gent

Un relat de: Ricard

Sens dubte una rosa és una manera delicada i bonica de mostrar estimació vers a una persona, i sempre és més econòmic que no pas dir-li amb or, que et podria arribar a fer molt de mal a la butxaca.

Sempre m'ha semblat que si per St. Jordi vas per la rambla i passeges sol sense la rosa la gent et mira de reull i et sens una mica capullo. Al comprar-la t'observen …

- Si compres una rosa de les més cares … el més possible és que la dona que la rebrà serà la primera vegada que li dónes. També si t'han de perdonar alguna cosa és la indicada.
- Si la compres de les baratetes … uis mal senyal, segur que només ho fas perquè et sents obligat. Aquestes són les preferides dels casats que ja porten anys.
- Les roses de mig preu … sempre acaben a les mans de les germanes, companyes de feina, veïnes, etc. De fet estan pensades per complir el compromís.
- Si al comprar-la te l'amagues … uis perill, punyatero tu la vols regalar a alguna amant. Uf quin cangueli que passes amb la rosa.
- Si en compres un munt i després demanes el tiquet … és evident que ets un empresari i la rosa per tu no és més que una moneda de canvi; tu dónes la rosa, però després els hi voldràs fer parir el roser.
- Si regales la rosa amb roser inclòs … és símptoma que ets un manta. Aquesta tipus és el preferit dels que estan enganxats a l'Internet, així el proper any no els cal sortir.
- T'agrada comprar la rosa amb caixa …són les típiques dels bancs i caixes. Et crida la vocació de banquer.
- Si vas amb la rosa i un set als pantalons … és evident que tu has saltat una tanca per robar-la.
- Si ets dels que la compres a última hora per estalviar … si clar sempre pots treure un bon preu per alguna de pansida, però l'excusa de que t'ha quedat a dins el cotxe ja és molt vella i et veuran el llautó.
- Aquest any la vols comprar blava o d'algun altra color … si a poc a poc es van introduint, de fet és propi de la gent que vol donar la nota, però demostren que no tenen idea de la llegenda de St. Jordi i el que simbolitza el color vermell.
- Tu ets modern i la rosa digital és la teva … bé sempre és millor a l'antiga, és com fer l'amor; digital està bé, però el sistema tradicional és millor. Res home res, aquesta només si la llunyania ho imposa, per tant només per imperatiu.
- Que regales el disc de la Rosa? … um em sembla que et confons. Ja sé que St Jordi es a l'Abril, però amic res a veure amb la "La Feria".
- Uf quin dilema, rosa o llibre? … per una vegada que la tradició afavoreix als homes va vinga no la trenquis. Bé si ella és una feminista fes-ho no val la pena discutir.

Bé no sigueu compradors compulsius que jo fins l'hora de berenar no puc anar-hi i també en vull comprar.

Bona diada de St Jordi 2004!!!

Ricard

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Ricard

6 Relats

8 Comentaris

8523 Lectures

Valoració de l'autor: 9.40