Roselles

Un relat de: dragaroja

Roig passió, caminant junts pels carrers, agafats de la mà, mirant-nos fixament, admirar el seu rostre enamorat. Acostant-nos fins a sentir la seva respiració dins meu, buscant-nos els llavis mútuament, fins fondre'ns junts, els dos en un sol cos agens a tot el que ens envolta i a tothom.
Roig odi, quan descobreixo que tot ha estat mentida, que jo no era l'única en la seva vida, que allò era un joc de tres i que ell mai me'n havia mencionat res. Quan li crido i li retrec el que m'ha fet, quan esclato a plorar, nits desperta maleint-lo, abraçada al meu coixí sempre lleial. Llargues estones en blanc, perdent el temps, mirant a enlloc, pensant en l'impossible i somiant en els teus ulls. Miralls trencats de ràbia. Moments de bogeria passejant en la foscor i desitjant tornar enrere, aquells cinc anys meravellosos que mai em cansaria de reviure, però ben pensant per acabar patint millor no començar.
Vermell venjança, maleint-los, ara, a tots dos, esperant veure'ls patir, veure'ls cridar, veure'ls barallant-se. Jurant-me a mi mateixa que ella no era feliç amb ell, que jo havia estat la més important, tot i que sabia que no era veritat. Dies maquinant com fer-li mal, com matar-lo per dins, com fer-li el cor a miques i com fer-lo despertar del seu somni, en el que ell és el més important, en el que jo només sóc un putxinel·li feble, dòcil i insegur.
Vermell passió, odi, venjança i mort. Obro els ulls per últim cop abans de desaparèixer i el darrer que veig és un camp de roselles, vulnerables i efímeres com jo.

Comentaris

  • Genial, genial!!![Ofensiu]
    Avril | 23-07-2006 | Valoració: 10

    Eis estic fent una repassada per aquí els teus relats i de debó... segueix escrivint... i si encara ho fas... publica-ho! què hi ha de dolent en fer disfrutar la gent del teu talent? fes-nos un regalet i publica quelcom!

    i per cert... Sorpresa!


    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena

  • Baiasca | 09-04-2005

    vermell sang, vermell ràbia, vermell enveja, vermell decepció...

    tots l'hem sentit, o la sentirem alguna vegada en la vida...

    molt bé!

  • ROSELLES[Ofensiu]
    donablanca | 21-02-2005 | Valoració: 10

    si, el vermell evoca tot això

  • No està pas malament...[Ofensiu]
    Monty | 11-07-2004 | Valoració: 6

    Una mica pretensiós, carregat i tendenciós, però prou bo!

  • Hmm...[Ofensiu]
    Ramon | 04-05-2004 | Valoració: 6


    Que vols que et digui, trobo que els teus altres relats són fins i tot millors...

    però vaja.. amb la practica pots arribar a millorar! Visca les roselles!

  • Felicitats és preciós[Ofensiu]
    kolliny4 | 18-04-2004 | Valoració: 10

    Hola Dragaroja! El teu relat és molt maco! `
    És diferent, com una mica poètic, i mentre el llegia m'ha arribat molt. Felicitats i escriune més ee! Adéu

  • Felicitats és preciós[Ofensiu]
    kolliny4 | 18-04-2004 | Valoració: 10

    Hola Dragaroja! El teu relat és molt maco! `
    És diferent, com una mica poètic, i mentre el llegia m'ha arribat molt. Felicitats i escriune més ee! Adéu

  • bdjer | 24-02-2004 | Valoració: 9

    Hola!!!
    Crec que el teu relat és molt bonic, té molt de sentiment i es nota que l'has fet amb tot el teu cor. Té un estil diferent al dels altres realts, un toc més personal, i això el fa molt especial. Felicitats i segueix escribint, que ho fas molt bé!!!;)

Valoració mitja: 8.38

l´Autor

Foto de perfil de dragaroja

dragaroja

24 Relats

76 Comentaris

37353 Lectures

Valoració de l'autor: 9.36

Biografia:
No hi ha gaire a dir sobre la meva vida o sobre mi mateixa......El meu naixement va ser en una freda tarda de febrer i des de llavors han anat passant els dies i els anys...el meu somni sempre ha sigut ser escriptora, mai ho serè, però sempre ho somiaré.

De tots els animals de la creació, l'ésser humà és lúnic que menja sense tenir gana, beu sense tenir set i parla sense tenir res a dir.