ROSA DE SANT JORDI

Un relat de: Jaumedelleida

ROSA DE SANT JORDI



Volia enguany donar-te la rosa a la vigília.
Per què ?
Perquè seria la meva, la primera que agrairies.

Pensava donar-te-la en la diada, però no podia.
Per què ?
Com cada any, a la vesprada, segur que ja en tindries.

Volia fer-ho l'endemà, sabent ja que no ho faria.
Per què ?
Perquè tu saps, amor, que el dia després no fóra ja el dia.

T'has quedat sense la meva rosa, doncs? Encara millor!
Per què ?
Perquè te la canvio i al seu lloc em dono jo de per vida.



Comentaris

  • continua tenint valor[Ofensiu]
    Jaumedelleida | 23-04-2010

    Cert que el poema està escrit anys ençà però, hom ha de creure que no només s'escriu així un poema per un sol dia i per complir l'expedient i prou. Cada any es vigent logicament

  • Agraïment[Ofensiu]
    almenarenca | 25-04-2008 | Valoració: 10

    Moltes gràcies, Jaume!!
    Magrat el que puguis dir, jo estic convençuda que sóc jo la que ha d'aprendre i que ho puc fer d'escriptors genials com tu. M'encanta com escrius.
    Moltes gràcies per animar-me a continuar escribint.
    Ens veiem.

  • aix torno a ser jo!!!![Ofensiu]
    lienu | 21-04-2008 | Valoració: 9

    es miri com es miri, el regalar una rosa o un rosal plantat al terra, no deixa de ser un acte materialista... tot per seguir una llegenda que realment penso que no existeix, que ha sigut l'excusa perfectar per fer un dia mes en les nostres vides de gastar per que sí, seria bonic si cada dia et regalesin una rosa, pero, a que no es aixi? no més el dia de sant jordi, a que no es regalen llibres cada dia?? a mi no m'ho fan i te ben juro que m'agradaria...o nomes estás enamorat el dia 14 de febrer?NO...
    Per mi es bonic aquest dia perque es el sant de la meua parella, a la qual m'he donat sensera encontes d'un llibre que pot tenir arraconat a una prestatgeria; si no fos per aixo, per mi seria un dia ben normal....
    salut i muntanya

  • Volia dir...[Ofensiu]
    la nosequè | 21-04-2008

    ...una rosa plantada en un test, així no es marxita, jeje
    ah! i visca l'amor també!

  • Felicitats![Ofensiu]
    blaiv74 | 20-04-2008 | Valoració: 10

    Molt bo i molt divertit. El final sona una mica a excusa...( es broma )
    M' agradat molt. Felicitats i visca Sant Jordi!

  • torno a ser jo!!! jejeje[Ofensiu]
    lienu | 20-04-2008 | Valoració: 9

    es que he llegit el comentari que t'han fet i discrepo amb una cosa que ha dit, i es que una rosa de sant jordi tan sols es una llegenda que s'ha transformat en algo material com el dia dels enamorats, el dia de la mare o del pare i a sobre la rosa es marxita, en canvi, donar-se una persona de per vida, oferir-se a la persona que estima, aixo no te preu, no hi ha regal posible per compensar i es lo més presios que poden fer per tu, a mes a mes no es marxita i perdure per tota la vida, ja sigui en el record...
    aixi que visca l'amor!!!!!!!!

  • no deixes ma ide sorprendre!!![Ofensiu]
    lienu | 20-04-2008 | Valoració: 9

    ja son uns quants poemes que he llegit de tu, cada un d'ells té la seva particularitat, però en aquest vaig poder ser testimoni de la seva creació i es un orgull, la veritat.
    També haig d dir quecontinua agradant-me molt els de colors. de totes formes es un poema molt bonic i dolç. molts petons

  • És molt bonic...[Ofensiu]
    la nosequè | 18-04-2008

    ...regalar-se un mateix, a més de per vida! sembla un regal molt valuós, però on hi hagi una rosa de Sant Jordi...Regala-li una rosa home, que no costa res!je je
    A part d'això, el poema m'ha agradat molt!

    Salut i feliç Sant Jordi, que et regalin moltes roses i sobretot llibres!

Valoració mitja: 9.4

l´Autor

Foto de perfil de Jaumedelleida

Jaumedelleida

366 Relats

729 Comentaris

371037 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Jaume Climent o Jaumedelleida. Lleidatà d'obligació i devoció.
Considerat un observador ciutadà de la seva ciutat natal, fa que a vegades col·labori amb la premsa local, mitjançant Cartes al Director i d'altres publicacions veïnals.

Autor de la novel·la L'ANSIA (Novel.la tèbia) [Gènere eròtic] Editorial CARPE DIEM (esgotada a llibreries, solament disponible digitalment a través del seu blog: Jaumedelleida

Autor del poemari BATECS (Amors, Enyors, Eros) Editorial:HONTANAR

Correu de contacte: jaumedelleida@gmail.com