Rompre mon cor

Un relat de: Nefertitis
T’he vist marxar, carrer avall, mirant el rellotge, a passos ràpids, amb el cap ben alt, com si res. Llavors jo he deixat anar aquell cúmul de llàgrimes que feia estona cremaven dins meu. El meu cos semblava anar-se afeblint, perdent intensitat, forma... El cor, l’òrgan vital i més fort, suportava com podia el dolor i amb l’ajuda del cervell s’obligava a aguantar fins l’últim moment. Però... No sóc de pedra, ni d’acer, ni de cap material no inflamable. He volgut posar-me la cuirassa de forta, l’armadura de batalla,la que tot ho pot vèncer; aquella que la por no l’espanta i els sentiments els controla com ningú. Però just el moment en que he sentit tancar la porta, he deixat caure la meva armadura i sí, he plorat. He abraçat el coixí, el meu peluix però res podia aturar les meves llàgrimes regalimar galta avall. He sentit ràbia, hauria volgut dir-te tantes coses... Dir-te per exemple que no em mereixes, que una vegada més m’has fet mal, que has jugat amb els meus sentiments, amb els meus somnis, amb les meves il•lusions i sí, m’has robat l’amor i amb ell, el cor. Però de nou he callat, t’he deixat marxar i sola ara, suporto el dolor.

Comentaris

  • L'amor,[Ofensiu]
    free sound | 14-04-2011 | Valoració: 10

    a vegades un regal, i a vegades mal de cap...
    El dolor no s'ha de suportar, això no és estimar,
    aquesta paraula és plaer, és delícia, és somriure
    o carícia.
    L'amor no es roba, es dóna.
    A la vida hi ha moltes coses bones, gaudeix de les
    estones!!!
    Una abraçada somiada i il·lusionada.
    "avanti con forza..."

l´Autor

Foto de perfil de Nefertitis

Nefertitis

105 Relats

126 Comentaris

86194 Lectures

Valoració de l'autor: 9.84

Biografia:
Nascuda en un vell paratge de muntanyes he buscat afligida un món on cercar la calma, la llibertat... Però en el fons, sempre he estat una persona híbrida, distinta a tot i a tothom. I davant d'aquesta nostàlgia, únicament he vessat llàgrimes amargues i m'he autoavdicat una condemna per ésser invisible davant d'un món perfecte, per la meva manera de concebre aquest. Però he perdut milers de trens, he viatjat al més enllà; però algú m'ha donat una embranzida... No sé qui sóc, on vaig... Únicament escric, perquè és en la poesia, en cada mot on puc ser tot allò que sempre he anhelat. L'únic port que aporta calma al meu cor.