ROBATORI

Un relat de: Rubba Bertanero


Escrivia els seus discursos en una habitació apartada al final del pati. Allà preparava les seves xerrades i construia els seus parlaments, creava argumentacions incomprensibles per la majoria de mortals i construia els seus paradigmes i creences. Acostumava a treballar-hi els caps de setmana, i entre setmana l´habitació quedava lliure.
Els lladres van aprofitar un dia entre setmana per entrar. Es van endur una capsa de mocadors de paper i una de les capsetes que quedaven una mica amagades a la estanteria, a dins hi havia emmagatzemades unes quantes paraules; dignitat, vergonya,caritat,altruisme, senzillesa, humilitat, escoltar, empatia, gràcies, error,fracàs,honradesa….i algunes d´altres.
Ara quan ja han passat deu anys d´aquell robatori, encara no ha trobat a faltar ni la capsa de mocadors de paper per eixugar-se les llàgrimes davant les injustícies, ni li han fet falta les paraules que hi havia dins de la capseta que va desaparèixer de la estanteria.
És un polític més de dilluns a divendres.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Rubba Bertanero

Rubba Bertanero

77 Relats

91 Comentaris

43603 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
Aprenent a escriure.

Disfrutant de llegir.

S´accepten comentaris, (fins i tot si són bons).

xavi6227@gmail.com