Ric per no plorar...

Un relat de: AiDuS

No m'agrada la societat en la que visc, en la que vivim!

- Mobilitzem-nos! - Diuen alguns...

Mobilitzar-nos de què? D'anar a un concertet d'Obrint Pas amb la motxilla plena de xapes? O millor, d'anar pel carrer fent pintades d' 'INDEPENDÈNCIA!'?

Jo, militant d'unes joventuts polítiques, (Quines? Tant fa al cas!), estic farta de veure com la gent, amics meus si més no, es considera súper combativa per assistir a una manifestació amb el brick a la mà, o a concerts de música del rotllo...

Per què la gent no enten que això no és suficient? Per què quan els independentistes d'enganxina creixen, desapareixen? Per què?

Doncs jo crec que tinc la resposta... La moda, les tendències, la rebel·lió...
I em fa gràcia eixe comportament. El comportament de la gent 'radical' que no milita enlloc i riu de l'organització on milite per ser poc 'radical'...
Però què passa? Seria millor persona, millor independentista, millor catalana, criticant qualsevol organització des de fora? I criticant polítics? A tot això sense militar / simpatitzar enlloc, clar...

Doncs res, que em fa molta pena eixe comportament. Ric per no plorar...

I tot això ho dic després d'un estiu d'experiències, després de més d'un any de militància... He conegut molta gent, alguns s'han quedat pel camí, d'altres han fet (I fan) moltíssima feina, altres continuen anant a concerts, altres només pensen en la seua organització de manera sectària...

La lluita de carrer és necessaria, clar! Però també ho és un organ que organitze la feina. I amb feina no em referisc sols a assamblees, xarrades, mítings... Amb feina em referisc a festivals, manifestacions i activitats!
Que tot és útil amb concienciació!
Que les samarretes reivindicatives de res serveixen si no defensem els seus lemes!

Que la dreta se'ns menja si no reaccionem a temps!

I el temps passa i no perdona... Les passades eleccions han sigut un clar exemple del 'messinfotisme' de la gent!
No sé (Ja m'agradaria a mi) quin a sigut el motiu de la derrota aclaparadora de l'esquerra al País Valencià, però el que tinc molt clar és que els polítics no convencen, que la manipulació està present a tots els llocs, que els 'radicals' moltíssimes vegades passen de votar, que la dreta sembla agafar forces...
I el que tinc encara més clar, o la gent es conciència i comença a lluitar de veres o les pròximes generacions les van a passar putes (Perdoneu-me).

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de AiDuS

AiDuS

68 Relats

148 Comentaris

64303 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Perquè m'agrada escriure... Però no que em llisquen!

Albaidina amb orgull. Nascuda al 1988 i estudiant de F.Catalana a València...

Somie molt, i el que somie ho escric. Pense molt, i el que pense ho escric. Critique molt, i el que critique ho escric.
Així que tot el que llegiu ho crec, bé siga com ho he escrit o totalment al contrari...

aida_albert@hotmail.com