Revolució pistatxera

Un relat de: annabella pampallugues

Arriba un moment en la vida d'un pistatxo en què no pot fugir del seu destí i ésser menjat per una criatura superior a ell en tots els aspectes. Als albors de la civilització pistatxera, els seus pobladors no estaven molt fets que hagueren de ser menjats, engolits, tragats com si la seua vida no tingués més sentit. Però aquesta civilització, gràcies a l'evolució començà a assumir el trist destí.
La vox populi diu que, de tant en tant hi ha algun pistatxo rebel que amb totes les seues forces fa de la seua closca una cuirassa tancada, gairebé segellada, per tal que els humans no se'l puguen cruspir... però, oh pobres ingorants, no saben que la tecnologia humana és molt i molt avançada, i que gràcies a ella s'han pogut inventar màquines perfectes com el trencanous o els martells! Però no voldrà dir això, que qui sap si algun dia, el Deu dels pistatxos -que compta amb tota la fe dels seus devots- els afavorirà amb closques intrencables?? comportarà això la revolució pistatxera?? resistiran les mandíbules humanes tanta pressió?? Jo, personalment, n'estic vertaderament preocupada.

Comentaris

  • nena![Ofensiu]
    AnNna | 07-10-2005 | Valoració: 7

    doncs saps què? que a mi m'és ben bé igual, si fan la clofolla més dura i se us trenquen les dents, perquè a mi no m'agraden els pistatxos!

    que per cert, en català és "festuc"!

    Petons,

    Annna

  • Un bri d'esperança! [Ofensiu]
    antonvaitot | 28-08-2005 | Valoració: 9

    No fa gaire que em moc per aquest món d'escriptors i poetes, però vaja, pel que he vist: l'originalitat no és pas el "nostre fort".

    És curiós, blau, diferent veure com has fet nèixer tota una història "pistatxera" (pistacia vera) que suposo que continuarà...

    Seguiré llegint-te!
    Adrià.

  • És molt original.[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 28-08-2005 | Valoració: 9

    El conte està molt bé, et poso un 9 sobretot per la originalitat. T'animo a seguir escrivint.

  • instants | 28-08-2005

    Esperem que no hi hagi la venjança dels pistatxos... molt guapo l'escrit!

  • hehehe,[Ofensiu]
    Tiamat | 28-08-2005

    doncs jo, sempre deixo de banda els tancats.. tu, si no volen que me'ls mengi, que es podreixin dins la seva pròpia closca!!


    per cert.. no t'agrada més festuc, abans que pistatxo? :P recuperem aquesta bonica paraula!



    ah! la meva flor preferida també és el girasol. Perquè la trobo optimista, alegre, i a sobre, fa pipes, que estan molt bones :P



    Tiamat

Valoració mitja: 8.33

l´Autor

Foto de perfil de annabella pampallugues

annabella pampallugues

33 Relats

122 Comentaris

45495 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
M'he cansat de la meua biografia.
Diré només
quatre coses de mi.
Us bastaran si sou
tan creatius com per inventar
l'esser més estrany
fet dona.

Sóc
la paradoxa de desevolupament
humà:
quan més madura més infant.

M'agrada
encantar-me mirant la làmpada
de la tauleta
de nit, i els colors que emet.

Odie
portar tacons, encara
que m'afavorisquen
les cames i li vagen a la fadilla.

Seguiré
creant versos inconnexos, fàcils i
sense rima,
que jo mateixa no entenc.





Per qualsevol cosa, albacamarasa@hotmail.com



R en Cadena

"El T. Cargol em va encadenar i jo he passat la cadena a la Laura Lara Martín, a la Salzburg i a l'Anònim"

(descobreix què és "R en Cadena")