Res és fàcil

Un relat de: Yuna

Com pots ajudar si no es deixa?
Com pots entendre si no t'explica?
Com pots compartir si no t'escolta?
Com pots demostrar que s'equivoca?

No pots,
al seu món no hi ha problemes. Només viu un present, el seu, tots ho hem fet i per sempre serà així. Ara és incapaç de percebre, que tot el que li dius i tot el que calles, ho fas per ell...

Però si podràs,
el dia de demà, recollir les seves cendres d'un passat malgastat, no per jutjar ni fer retrets, si no per recordar-li que un dia vas lluitar per ell, quan no t'escoltava i s'equivocava.....

O qui sap,
potser podràs reflexionar amb orgull que tots els conflictes del passat, no se'ls endugué el vent ni l'orgull adolescent.....

sempre hi hauran ,
segones oportunitats...



tSt

Comentaris

  • Adolescents[Ofensiu]
    Gritella | 09-03-2007 | Valoració: 10

    En aquesta apoca és quan els sentiments es viuen en més passió i a vegades amaguen o no et deixen veure la realitat fent que les nostres passes no ens deixin veure la realitat no per decidia sinó per falta de perspectiva.

    Com pots ajudar si no es deixa?
    Com pots entendre si no t'explica?
    Com pots compartir si no t'escolta?
    Com pots demostrar que s'equivoca?

    Com pots? No pots, un mateix ha de ser qui vegi i el qui experimenti el que passa a la vida i a base d'entrebancs anar marcant en el dia a dia el nostre futur.

  • quan l'amor parla l'has d'escoltar[Ofensiu]
    jaumesb | 30-11-2006 | Valoració: 10

    records a ponent

  • Cal donar fins i tot terceres[Ofensiu]
    BOLZANO | 27-11-2006 | Valoració: 8

    Sé que costa molt, i més segons en la situació ens que ens trobem, peró el de donar una, altra i una altra més, és el millor que es pot fer.

    M'ha agradat quant dius "no jutjar" (diu molt de tu)

Valoració mitja: 9.33