Repte XXVI - La Cala

Un relat de: REPTE CLÀSSIC

Proposat per: Jeremias Soler (30 de Setembre del 2005)







Tema: "La Cala"





Extensió aproximada: 200 paraules





Condicions: El text ha de contenir les paraules "nuesa", "deixalles", "bosc" i "intolerància"





Durada: 24 hores





Guanyador/a: Quetzcoatl







Text guanyador:



‘Hauria d'estar prohibit', et diu ella amb un fals posat seriós, però xiuxiuejant, mansa. ‘Això?', preguntes, mirant-la als ulls, mentre desdibuixes el sender fosc del seu ventre i aventures un parell de dits per entre el seu bosc secret. Ella sospira, tira el cap enrere: t'ofereix la nuesa del seu coll perquè la complaguis; inverteixis l'aparent rebuig que ella et mostra. En el fons, saps que aquesta intolerància juganera està fonamentada: amb subtils ironies et recorda la teva responsabilitat, social i humana. Però és tranquila, no ho fa amb malícia. Potser, fins i tot, ho fa per treure-li importància, per evadir-vos de les realitats inmediates; un bitllet d'anada al país de l'imaginació, on els vostres passats i presents són només deixalles en el temps.
Aquesta seva tendresa t'excita. Saps que és un sol pensament de pau i plaer el que embolcalla el vostre desig. I mentre l'acaricies, i ella se t'obre generosa, emprens el viatge per la geografia del seu cos.

No t'atreviries a dir-li que l'estimes, tot i que ets conscient de que és molt més que un joc. Quan estàs amb altres dones a vegades l'invoques, perquè trobes a faltar la mirada sincera i el posat serè; d'altra banda, aquelles aus de pas mai pregunten ni et comprometen a res més que satisfer-les. Això, pel teu tipus de vida, t'està bé; però emocionalment t'enfonsa.

Ella no reclama mai, però el seu cos amb la primera llum del dia, estirant-se mandrosa sobre el cotó, és per si sol tota una exigència. I avui recorres el seu paisatge de canyella amb el teu continent agrest i salvatge, gairebé amb la delicadesa de l'amor. I quan arribes al sud de la seva platja, besant-li la cala de l'intimitat i l'aigua, recordes el gust del mar. I t'hi capbusses, tendre, per ofegar-t'hi.






Entrega de premis: Les declaracions del guanyador/a





Altres textos presentats: Resta de participants

Comentaris

  • Fi del termini de votacions pel REPTE DEL SEGLE!!![Ofensiu]
    EmmaThessaM | 05-03-2006

    Fi del termini de votacions pel REPTE DEL SEGLE!!!

  • Vot del segle[Ofensiu]
    foster | 05-03-2006

    Bé, coincideixo en tot amb en Mandalf... i a més, de collita particular, et diré que m'encanta!!

    El voto content i amb orgull perquè ens representi en el centenari dels reptes...
    Felicitats!

    foster

  • Vot del segle[Ofensiu]
    Màndalf | 05-03-2006

    Després d'haver-me rellegit els quatre que més m'agraden (i que tots m'agraden molt) m'he decidit per la tendresa d'aquest repte, pel sentiment que traspua, pel seu fantàstic vocabulari i pel ben escrit que està. Una joia.

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    George Brown | 03-03-2006

    doncs això: aquí queda el meu vot pel repte de la tercera dècada.
    GB

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    EmmaThessaM | 03-03-2006

    Sensibilitat a flor de teclar.

    EmmaThessaM

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    foster | 02-03-2006

    Un repte molt especial i molt ben escrit.

    Sens dubte un que cal tenir molt en compte per a la final... potser el meu favorit.

    Petons bonica

    foster

  • Vot de la dècada![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 01-03-2006

    M'ha costat decidir entre aquest i "europeus sense estat" d'en Jeremias... però finalment la cala de la quetz m'ha robat el cor... jejeje!

  • Vot de la dècada.[Ofensiu]
    Jere Soler G | 28-02-2006

    Ja em va agradar una vegada quan el vaig decidir guanyador... i avui el torno a votar convençut que és una petita gran obra.

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    Carme Cabús | 28-02-2006

    Per la bellesa suggerent d'aquest relat, per la mestria en expressar sentiments profunds, per l'encís deliciós que traspua i que m'ha emocionat, voto aquest text.

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    angie | 27-02-2006

    La intimitat de la cala m'ha seduït.

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    Màndalf | 27-02-2006

    No he pogut resisitir-me a les delícies d'aquesta cala.

l´Autor

Foto de perfil de REPTE CLÀSSIC

REPTE CLÀSSIC

254 Relats

351 Comentaris

283559 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Ets un/a guanyador/a del Repte? Felicitats! Aviat veuràs el teu relat publicat!

QUÈ és un REPTE ? Molt fàcil :

El Repte, és una proposta que ha sorgit entre els autors i lectors de Relats en català. Es tracta d'un exercici narratiu que combina imaginació i destresa. S'ha d'escriure un relat sobre un tema concret que tingui entre dues-centes i mil paraules, quatre de les quals estan predeterminades i cal incloure-les de forma obligatòria. El Termini de presentació dels originals el tria el Jutge, que és l'anterior guanyador. Amb una setmana sol ser suficient. Els nous Reptes es pengen al Fòrum i en el mateix post: els relats que optin a guanyar.

La persona que resulta guanyadora tria el nou tema, les noves paraules i valora els relats que es presenten al nou Repte decidint-ne el corresponent guanyador. I així successivament.

Us hi animeu ? ;)

Ets el Jutge d'aquest Repte i has decidit qui és el/la nou/nova guanyador/a del Repte ?

Bé! Ara has de publicar-lo aquí.

El nom d'usuari és: guanyadordelrepte
La contrasenya la pots demanar al FÒRUM o al correu electrònic de l'ARC (l'Associació de Relataires en Català).

Clicant AQUÍ trobaràs La PLANTILLA!


Encara no saps de què va el Repte? Fes un cop d'ull als relats que ja hi ha publicats. Per més informació, pregunta al FÒRUM!

A reptar s'ha dit!