Repte XIV - Quinze minuts de glòria

Un relat de: REPTE CLÀSSIC

Proposat per: FORMTEXT Marc (JP --> GUS) (14 de setembre del 2005)







Tema: "Tothom té dret a 15 minuts de glòria"





Extensió aproximada: 200 paraules





Condicions: El text ha de contenir les paraules "Plat combinat", "Filosofia", "Pensament" i "Dietari"





Durada: 24 hores





Guanyador/a: xisca Riera Ballester







Text guanyador:



Cada dia el mateix dinar, un plat combinat de cinc euros al bar del costat de casa, llavors, apuntat ben apuntat al dietari, dinar 5€ beguda 1.10€.
Estava obsessionada amb aquella filosofia de vida de gastar el menys possible. Quina estúpides. Sempre vestida amb la mateixa roba d'anys enrera, antiga i gastada.
No se pas que hi deu passar pel seu pensament per a actuar així.
Una dona com ella, amb calers i a més amb una bona feina, i viu sense cap tipus de luxe.
Ella escriu, escriu i escriu, sols ha de comprar tinta per a la seva impressora i paper, pagar la poca electricitat que empra i l'aigua de la dutxa d'un dia si un no.
Però cada cop que li publiquen una novel·la, es permet, tenir amb honor, els seus quinze minuts de glòria, és compra un vestit car, va a la perruqueria i estrena unes sabates, que segurament no tornarà emplear, després torna a la seva avorrida i avara vida, fins que la tornen a cridar per anar a signar un altra dels seus best sellers.






Entrega de premis: Les declaracions del guanyador/a





Altres textos presentats: Resta de participants

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de REPTE CLÀSSIC

REPTE CLÀSSIC

254 Relats

351 Comentaris

283101 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Ets un/a guanyador/a del Repte? Felicitats! Aviat veuràs el teu relat publicat!

QUÈ és un REPTE ? Molt fàcil :

El Repte, és una proposta que ha sorgit entre els autors i lectors de Relats en català. Es tracta d'un exercici narratiu que combina imaginació i destresa. S'ha d'escriure un relat sobre un tema concret que tingui entre dues-centes i mil paraules, quatre de les quals estan predeterminades i cal incloure-les de forma obligatòria. El Termini de presentació dels originals el tria el Jutge, que és l'anterior guanyador. Amb una setmana sol ser suficient. Els nous Reptes es pengen al Fòrum i en el mateix post: els relats que optin a guanyar.

La persona que resulta guanyadora tria el nou tema, les noves paraules i valora els relats que es presenten al nou Repte decidint-ne el corresponent guanyador. I així successivament.

Us hi animeu ? ;)

Ets el Jutge d'aquest Repte i has decidit qui és el/la nou/nova guanyador/a del Repte ?

Bé! Ara has de publicar-lo aquí.

El nom d'usuari és: guanyadordelrepte
La contrasenya la pots demanar al FÒRUM o al correu electrònic de l'ARC (l'Associació de Relataires en Català).

Clicant AQUÍ trobaràs La PLANTILLA!


Encara no saps de què va el Repte? Fes un cop d'ull als relats que ja hi ha publicats. Per més informació, pregunta al FÒRUM!

A reptar s'ha dit!