Repte XI - Road movie

Un relat de: REPTE CLÀSSIC

Proposat per: foster (10 de stembre del 2005)







Tema: "secrets inconfessables"





Extensió aproximada: 200 paraules





Condicions: El text ha de contenir les paraules "bisturí", "side-car", "bassa d'oli" i "entusiasta"





Durada: 24 hores





Guanyador/a: qwark







Text guanyador:



Si algun dia feu la Ruta 66 en Harley, us recomano portar sidecar. Si, ja sé que heu vist a les pelis que viatjar amb poc equipatge és més "Easy Rider", però la realitat sempre dóna la raó als previsors.

El desert d'Arizona és un santuari de pau. Una bassa d'oli per l'ànima del viatger que, això sí, ha de buscar refugi quan els raigs de sol cauen abrasadorament i vertical sobre els paisatges d'horitzons infinits. Si pareu a prop de Holbrook, a un petit poble que no surt als mapes, potser trobeu la Layla.

No té la bellesa de bisturí a la que us ha acostumat la publicitat. Al contrari: és la creativitat entusiasta de la natura agafant forma física. Em va fer l'amor amb tot el cos i tota l'ànima. A canvi jo havia d'ajudar-la a desfer-se del seu secret inconfessable. Ens acomiadarem.

- No perdis el cap.
- Tranquil·la. Està ben subjectat.

Al sortir del poble, el Sheriff no es va molestar en escorcollar entre tots els objectes i bosses que omplien el sidecar. Si ho hagués fet, hauria trobat el cap del difunt marit de la Layla.

La 66 em portava de nou cap a l'Oest.







Entrega de premis: Les declaracions del guanyador/a





Altres textos presentats: Resta de participants

Comentaris

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    George Brown | 03-03-2006

    doncs això: aquí queda el meu vot pel repte de la segona dècada.
    GB

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    foster | 02-03-2006

    ja et vaig fer guanyador... m'encanten les road movies... per a tu el meu vot!

    foster

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    Carme Cabús | 28-02-2006

    Per la força hipnòtica amb què m'ha atrapat des d'un bon començament, amb el joc de la història amagada, magistralment dosificada,
    i per les imatges vives i intenses, voto aquest relat.

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    Filalici | 27-02-2006

    M'agraden el ritme de la història, l'ambientació, el secret inconfessable amb què ens sorprèn al final. El voto com al millor de la dècada.

l´Autor

Foto de perfil de REPTE CLÀSSIC

REPTE CLÀSSIC

254 Relats

351 Comentaris

283147 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Ets un/a guanyador/a del Repte? Felicitats! Aviat veuràs el teu relat publicat!

QUÈ és un REPTE ? Molt fàcil :

El Repte, és una proposta que ha sorgit entre els autors i lectors de Relats en català. Es tracta d'un exercici narratiu que combina imaginació i destresa. S'ha d'escriure un relat sobre un tema concret que tingui entre dues-centes i mil paraules, quatre de les quals estan predeterminades i cal incloure-les de forma obligatòria. El Termini de presentació dels originals el tria el Jutge, que és l'anterior guanyador. Amb una setmana sol ser suficient. Els nous Reptes es pengen al Fòrum i en el mateix post: els relats que optin a guanyar.

La persona que resulta guanyadora tria el nou tema, les noves paraules i valora els relats que es presenten al nou Repte decidint-ne el corresponent guanyador. I així successivament.

Us hi animeu ? ;)

Ets el Jutge d'aquest Repte i has decidit qui és el/la nou/nova guanyador/a del Repte ?

Bé! Ara has de publicar-lo aquí.

El nom d'usuari és: guanyadordelrepte
La contrasenya la pots demanar al FÒRUM o al correu electrònic de l'ARC (l'Associació de Relataires en Català).

Clicant AQUÍ trobaràs La PLANTILLA!


Encara no saps de què va el Repte? Fes un cop d'ull als relats que ja hi ha publicats. Per més informació, pregunta al FÒRUM!

A reptar s'ha dit!