Repte XCVI - Aquell 23F, 1955

Un relat de: REPTE CLÀSSIC

Proposat per: George Brown (14 de febrer del 2006)







Tema: "Aquell 23F"





Extensió aproximada: 223 paraules





Condicions: El text ha de contenir les paraules "aniversari", "llàgrima", "suau" i "xiuxiuejar"





Durada: 48 hores





Guanyador/a: La Riera del Fluvià







Text guanyador:



Aquesta és una història senzilla, extreta del racó més amagat de la meva memòria, encara que real com la vida mateixa.
Sentia que havia arribat l'hora de sortir d'aquell cau que em mantenia allunyada del món exterior. Tot i que estava ben protegida, sense patir ni fred ni calor, ni set ni gana, desitjava veure la llum del sol, notar la pluja damunt la cara, sentir clarament aquelles veus que fins aleshores només xiuxiuejaven, sentir-me acaronada per les mans suaus de la mare.
Però, el desig era una cosa i la realitat una altra: jo sí que havia decidit sortir de la panxa de la mare aquell 23 de febrer de 1955, però no va poder ser. Prou que intentava trobar el camí de sortida, prou que hi posava totes les meves forces, prou que...Tot esforç va resultar inútil.
Finalment, el 25 de febrer vaig sortir al món exterior. Bé, més que sortir en varen fer sortir, amb una cesària. Recordo moltes llàgrimes: de la mare, del pare i, és clar, les meves. Per sort, cada 25 de febrer puc celebrar el meu aniversari, encara que a punt vaig estar de no poder-ho explicar.






Entrega de premis: Les declaracions del guanyador/a





Altres textos presentats: Resta de participants

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de REPTE CLÀSSIC

REPTE CLÀSSIC

254 Relats

351 Comentaris

283100 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Ets un/a guanyador/a del Repte? Felicitats! Aviat veuràs el teu relat publicat!

QUÈ és un REPTE ? Molt fàcil :

El Repte, és una proposta que ha sorgit entre els autors i lectors de Relats en català. Es tracta d'un exercici narratiu que combina imaginació i destresa. S'ha d'escriure un relat sobre un tema concret que tingui entre dues-centes i mil paraules, quatre de les quals estan predeterminades i cal incloure-les de forma obligatòria. El Termini de presentació dels originals el tria el Jutge, que és l'anterior guanyador. Amb una setmana sol ser suficient. Els nous Reptes es pengen al Fòrum i en el mateix post: els relats que optin a guanyar.

La persona que resulta guanyadora tria el nou tema, les noves paraules i valora els relats que es presenten al nou Repte decidint-ne el corresponent guanyador. I així successivament.

Us hi animeu ? ;)

Ets el Jutge d'aquest Repte i has decidit qui és el/la nou/nova guanyador/a del Repte ?

Bé! Ara has de publicar-lo aquí.

El nom d'usuari és: guanyadordelrepte
La contrasenya la pots demanar al FÒRUM o al correu electrònic de l'ARC (l'Associació de Relataires en Català).

Clicant AQUÍ trobaràs La PLANTILLA!


Encara no saps de què va el Repte? Fes un cop d'ull als relats que ja hi ha publicats. Per més informació, pregunta al FÒRUM!

A reptar s'ha dit!