Repte LXXII - Ja tinc feina

Un relat de: REPTE CLÀSSIC

Proposat per: Mandalf (12 de desembre del 2005)







Tema: "Històries de la feina"





Extensió aproximada: 200 paraules





Condicions: El text ha de contenir les paraules "marró", "dent", "esmorteir" i "encanteri"





Durada: 24 hores





Guanyador/a: angie







Text guanyador:



El meu nom és Gabriel i sóc un àngel. M'he presentat a la selecció perqué m'he quedat a l'atur i el cel és ple de col.legues buscant una feina. Les cues que es formen davant la secretaria d'Afers Terrenals són llarguíssimes... i el color esmorteit de les galtes era ja moreno paradís, la qual cosa no em puc permetre... un àngel és un àngel.
El vostre anunci aparegué davant meu com per encanteri tot i que no m'havia proposat mai fer de guardaespatlles d'una de les fures, però penso que dono el perfil.

Pel fum i l'olor de sofre, cap problema...m'acostumaré... abans de passar a l'esfera celestial havia estat fumador passiu. Ho teniu tot detallat al curriculum que he entregat a aquella senyoreta que ensenyava cuixa a l'entrada.

Domicili actual?.... De fet, visc en un núvol atrotinadet, una centella me l'ha deixat de color marró i necessito donar-li una mà de sucre i cotó fluix, però és de propietat... N'és inconvenient?....amb un batre d'ales em planto aquí amb un segon...

Grácies, una infusió de dent de serp coral.lina em sembla bé...
D'acord, m'ho miraré mentre entrevisteu al següent.... Estic molt content d'haver passat la primera entrevista....


(Després d'estar durant quatre hores infernals mossegant-se les ungles.......)


M'agafeu?.Oh, avui és el meu dia..... Quan començo?.Per a qui demano?...
Un moment que m'ho apunto..... Demà, a l'hora de l'Àngelus... mira que en sou de catxondos.....i pregunto per .......Madame Luxúria... buf.

(Això de trobar una feina decent s'està posant difícil fins i tot pels àngels...)






Entrega de premis: Les declaracions del guanyador/a





Altres textos presentats: Resta de participants

Comentaris

  • angie!!![Ofensiu]
    quetzcoatl | 23-12-2005

    hahahhahaha

    No havia llegit aquest repte i m'agrada molt... El final potser el podries haver arrodonit una mica més, però l'idea, la trama i les descripcions celestials són boníssimes!!!

    felicitats guapa!

    smuack

    m

l´Autor

Foto de perfil de REPTE CLÀSSIC

REPTE CLÀSSIC

254 Relats

351 Comentaris

283650 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Ets un/a guanyador/a del Repte? Felicitats! Aviat veuràs el teu relat publicat!

QUÈ és un REPTE ? Molt fàcil :

El Repte, és una proposta que ha sorgit entre els autors i lectors de Relats en català. Es tracta d'un exercici narratiu que combina imaginació i destresa. S'ha d'escriure un relat sobre un tema concret que tingui entre dues-centes i mil paraules, quatre de les quals estan predeterminades i cal incloure-les de forma obligatòria. El Termini de presentació dels originals el tria el Jutge, que és l'anterior guanyador. Amb una setmana sol ser suficient. Els nous Reptes es pengen al Fòrum i en el mateix post: els relats que optin a guanyar.

La persona que resulta guanyadora tria el nou tema, les noves paraules i valora els relats que es presenten al nou Repte decidint-ne el corresponent guanyador. I així successivament.

Us hi animeu ? ;)

Ets el Jutge d'aquest Repte i has decidit qui és el/la nou/nova guanyador/a del Repte ?

Bé! Ara has de publicar-lo aquí.

El nom d'usuari és: guanyadordelrepte
La contrasenya la pots demanar al FÒRUM o al correu electrònic de l'ARC (l'Associació de Relataires en Català).

Clicant AQUÍ trobaràs La PLANTILLA!


Encara no saps de què va el Repte? Fes un cop d'ull als relats que ja hi ha publicats. Per més informació, pregunta al FÒRUM!

A reptar s'ha dit!