Repte LXXI - Una niit fooorraxeraaa!!

Un relat de: REPTE CLÀSSIC

Proposat per: boigboig (12 de Desembre de 2005)







Tema: "Una nit de borratxera"





Nombre de paraules: de 200 a 300 aproximadament





Paraules clau: "ginebra" (en tots el possibles combinats), "vomitar" (en totes les conjugacions i posicions), "lligacama" (tant posada com treta), "fúcsia" (com a color és una merda, però com a paraula toca els collons, oi?)





Durada: 44 hores.





Guanyador/a: Mandalf







Text guanyador:




Aquesta nit hem tingut el zopar d'empresaaaaa!! Quin zopaaaaar!! M'ha tocat al costat de la Crusado Magicooooo!!! En portava un de color fúcsia llampant amb uns dibuixets d'unes fastanagues que semblava una indirecta. Quan ja la tenia mig convençuda ferquè entre els doz ens hem begut totes le futelles del davant, ha vomitat pfobreta i ha vingut el cap de Pfroooducció, el cabró. I han anar a pfroduir junts, miraquemopensava. I jo, després que m'han donat la panera, doncs cap a casa. I ara, aquí estic... ensumant la lligacama que li vaig prendre aquell dia a la fotocofiadora. Res engrescador, la feritat, perquè jo de petixista no en sóc. Diu la mare que sóc Boyer. Només volia dir-vos que jo us estimo.

Qwertyuiop`+ (és un felataire)

I ara noooo tinc sooooon. Així que, he agafat la fanera plena de productes catalans menys el xorisssssso que és de Sala manca (què vol dir Sala Manca araquipensu, què els hi manca?) i he tret una fotella de ginebra i el xorisssu. Com que sóc imaginatiu he buidat la fotella a la motxil·la on poso el Aquabio de la Muntanbaic i ara la tinc penjadeta a l'esquena i jo vaig xurrufant i xurrufant... i una mossegadeta de xorissssu. Aaaaaaah quin plaeeeeer (qui no s'acontenta és perquè no pot). Us eztimaria a tots, un darrera l'altre.

Asdfghjklñ´ç (felataria)

I m'he dit, deixa'm fer el fepte que el foigfoif és com jo i m'entendrà a la primera, encara que no em doni el premi ferquè araquipensu com se li poooot donar el premi a un tio que va més mamat que la pipona del Tom Cruuuus? Però el foigfoig es futarà un fanxot de riure d'aquitesperu Baldumeru.

12345567890'¡ (provando provando el tecladoooo!!)

Peeeer què no ve alguna a que l'ezzzztimi, colloneees?

La farra esfaiadora:









Entrega de premis:
Veredicte

Les declaracions del guanyador





Altres textos presentats: Resta de participants


Comentaris

  • AnNna | 02-04-2006

    tenia ganes de llegir-lo :P

  • Fi del termini de votacions pel REPTE DEL SEGLE!!![Ofensiu]
    EmmaThessaM | 05-03-2006

    Fi del termini de votacions pel REPTE DEL SEGLE!!!

  • Vot del Segle![Ofensiu]
    boigboig | 05-03-2006

    Per a mi, aquest és el repte que més recordo i que més em va divertir. Així que el meu vot per a tu, Mandalfa!

    Boig!

  • Vot de la dècada![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 03-03-2006

    pel repte més divertit que he llegit. M'ha fet riure molt, està molt ben escrit.

  • Vot de la dècada![Ofensiu]
    boigboig | 03-03-2006

    Pel repte més divertit de tot el segle!!!!!

    Boig!

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    EmmaThessaM | 03-03-2006

    Pel repte més divertit que he llegit fins ara!!

    EmmaThessaM

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    Llibre | 02-03-2006

    Hhehehe... Una bona dosi d'humor en poques paraules. Ben trobat!

    El meu vot.

  • hahahahahhaa[Ofensiu]
    quetzcoatl | 23-12-2005

    Mandalfa, deixa estar els carrajillus!!!!

    Un repte excel.lent, i t'ho he vingut a dir aquí perquè he pensat que en qwark té raó... No sé si la gent se'ls llegeix gaire els reptes, a part dels que ens els injectem intravenosos, però mira, en comentaré alguns a veure si la gent s'hi anima... Que hi ha molta qualitat!!


    petonassosssss (qui és el teu amic invisibleeeeeee?)

l´Autor

Foto de perfil de REPTE CLÀSSIC

REPTE CLÀSSIC

254 Relats

351 Comentaris

283722 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Ets un/a guanyador/a del Repte? Felicitats! Aviat veuràs el teu relat publicat!

QUÈ és un REPTE ? Molt fàcil :

El Repte, és una proposta que ha sorgit entre els autors i lectors de Relats en català. Es tracta d'un exercici narratiu que combina imaginació i destresa. S'ha d'escriure un relat sobre un tema concret que tingui entre dues-centes i mil paraules, quatre de les quals estan predeterminades i cal incloure-les de forma obligatòria. El Termini de presentació dels originals el tria el Jutge, que és l'anterior guanyador. Amb una setmana sol ser suficient. Els nous Reptes es pengen al Fòrum i en el mateix post: els relats que optin a guanyar.

La persona que resulta guanyadora tria el nou tema, les noves paraules i valora els relats que es presenten al nou Repte decidint-ne el corresponent guanyador. I així successivament.

Us hi animeu ? ;)

Ets el Jutge d'aquest Repte i has decidit qui és el/la nou/nova guanyador/a del Repte ?

Bé! Ara has de publicar-lo aquí.

El nom d'usuari és: guanyadordelrepte
La contrasenya la pots demanar al FÒRUM o al correu electrònic de l'ARC (l'Associació de Relataires en Català).

Clicant AQUÍ trobaràs La PLANTILLA!


Encara no saps de què va el Repte? Fes un cop d'ull als relats que ja hi ha publicats. Per més informació, pregunta al FÒRUM!

A reptar s'ha dit!