REPTE LVII - Missatge sospitós per Jeremies Soler Giménez

Un relat de: REPTE CLÀSSIC

Dia i nit panteixo entre parets grises; tres metres quadrats de letargia sense una finestra. Els diumenges em ventilen, penjat de mans i peus com un senglar en un pal horitzontal que intueixo entre filats, perquè escolto com si algú piqués contra una xarxa metàl·lica. Dins la caputxa que em cega, tot és fosc; si més no, agraeixo el ventet del carib damunt del meu cos nu, i arribo a sentir admiració per la flaire de la mar que m'acarona.
Al principi vaig voler desaparèixer, però la Rayssa, dins del cor, em va fer viure. Ara deu tenir quatre o cinc anys, he perdut el compte; i tot el que puc fer aquí, per ella, és no morir i no odiar; malgrat tot, no m'han pogut encomanar la malaltia de l'odi; m'haurien vençut, i sóc dels que no s'agenollen.
Imagino, sovint, el judici que mai no he tingut; i somnio en un advocat que mostri al món la buidor de les acusacions que m'enclaustren.
Els missatges d'en Mohamed, a l'agost del dos mil u, m'enfonsaren en la misèria.
-Al meu cosí i a mi ens agraden les aus -els vaig dir.
Rigueren.
Després llegiren el mail.
-" Els coloms topen contra les dues torres; de vegades contra els altres edificis. Els veïns em diran que els fills d'Alà els volem destruir el país."
Rebregaren el paper i me'l llançaren a la cara.
Mai més no m'han dirigit la paraula.

Comentaris

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    Joanra | 02-03-2006

    Impressionant per com està escrit, per com transmet la situació, i per ser tristament real amb tota probabilitat.

    Si pogués votar dos de cada dècada, Pells gelades de la quetzcoatl s'enduria l'altre vot.

    Felicitats als dos

l´Autor

Foto de perfil de REPTE CLÀSSIC

REPTE CLÀSSIC

254 Relats

351 Comentaris

283745 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Ets un/a guanyador/a del Repte? Felicitats! Aviat veuràs el teu relat publicat!

QUÈ és un REPTE ? Molt fàcil :

El Repte, és una proposta que ha sorgit entre els autors i lectors de Relats en català. Es tracta d'un exercici narratiu que combina imaginació i destresa. S'ha d'escriure un relat sobre un tema concret que tingui entre dues-centes i mil paraules, quatre de les quals estan predeterminades i cal incloure-les de forma obligatòria. El Termini de presentació dels originals el tria el Jutge, que és l'anterior guanyador. Amb una setmana sol ser suficient. Els nous Reptes es pengen al Fòrum i en el mateix post: els relats que optin a guanyar.

La persona que resulta guanyadora tria el nou tema, les noves paraules i valora els relats que es presenten al nou Repte decidint-ne el corresponent guanyador. I així successivament.

Us hi animeu ? ;)

Ets el Jutge d'aquest Repte i has decidit qui és el/la nou/nova guanyador/a del Repte ?

Bé! Ara has de publicar-lo aquí.

El nom d'usuari és: guanyadordelrepte
La contrasenya la pots demanar al FÒRUM o al correu electrònic de l'ARC (l'Associació de Relataires en Català).

Clicant AQUÍ trobaràs La PLANTILLA!


Encara no saps de què va el Repte? Fes un cop d'ull als relats que ja hi ha publicats. Per més informació, pregunta al FÒRUM!

A reptar s'ha dit!