Repte LIV - Ha nascut un superheroi

Un relat de: REPTE CLÀSSIC

Proposat per: Biel Martí (13 de novembre del 2005)







Tema: "Ha nascut un superheroi"





Extensió aproximada: 200 paraules





Condicions: El text ha de contenir les paraules "antípoda", "juxtaposició", "microcosmos" i "mandarina"





Durada: 24 hores





Guanyador/a: Mandalf







Text guanyador:



Jo no volia ser recol·lectora; tot l'any amunt i avall, fes fred o calor, sense parar. Odiava anar darrera de les altres, en cua interminable, fins arribar al capdamunt de l'arbre i agafar un miserable pugó entaforat en un poncelló de mandarina. El meu lloc a la filera era un desfici: darrera de la "Flatulències". I al cau, en juxtaposició amb la "Porky". Jo, que era tan neta i polida, empestada constantment. Una tortura. Un suplici permanent. La meva vida es reduïa a aquest microcosmos vulgar i anodí: buscar pugó empudegada al servei de la comunitat. Totalment incompatible amb el meu tarannà individualista; jo volia fer la meva. Si almenys fos una alada,... poder volar ni que fos per un instant,...
Perduda constantment en els meus amargs pensaments, enfonsada en la misèria, veient que no hi havia cap altra sortida, vaig decidir suïcidar-me. Era molt fàcil. Tant sols calia sortir de la filera i endinsar-se en el desconegut. Al cap de poc, sense la protecció de la comunitat, mories sense remissió. Aixafada per un ésser superior o esquarterada per un insectívor.
Vaig voltar perduda per un jardí. Vaig gaudir immensament de la soledat. Una barreja de felicitat i terror em perseguia. Vaig anar a parar a la planada d'una taula i vaig pujar per un porró de vidre. Esgotada, vaig caure de cap dins un cigaló màgic fumejant. No sé com, però vaig sortir volant fins arribar a les antípodes. I encara volo feliç per sempre més.
La formiga atòmica.






Entrega de premis: Les declaracions del guanyador/a





Altres textos presentats: Resta de participants

Comentaris

  • Fi del termini de votacions pel REPTE DEL SEGLE!!![Ofensiu]
    EmmaThessaM | 05-03-2006

    Fi del termini de votacions pel REPTE DEL SEGLE!!!

  • Vot del segle[Ofensiu]
    Biel Martí | 05-03-2006

    Doncs això, que encara que potser literàriament no és el millor del seu autor, crec que té una simpatia i una gràcia especials. vot del segle per en mandalf i la formiga atòmica.

  • Vot del segle[Ofensiu]
    T. Cargol | 04-03-2006

    Vot dels egle

  • Vot de la dècada![Ofensiu]
    Leela | 03-03-2006

    un cop més la teva visió singular i divertida de les coses que la resta d'humans ni tant sols percebem!!

    El meu vot per tu!

  • Anuleu el vot anterior[Ofensiu]
    Biel Martí | 03-03-2006

    Ho sento, però no m'havia adonat que ja havia votat en aquesta dècada, és que tants números romans em perden!

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    Biel Martí | 03-03-2006

    Em reafirmo amb el veredicte que vaig donar, aquest repte m'encanta!

  • Vot de la dècada![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 03-03-2006

    molt divertit i original, el voto per aquesta década!!

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    foster | 02-03-2006

    Recordo que em va semblar brutal, en aquest cas sí, la teva interpretació i desenvolupament del tema.
    Sóc anti herois i anti antiherois... però tu, amb la teva, t'has guanyat el meu vot.

    fost

  • Voto per repte de la dècada[Ofensiu]
    T. Cargol | 01-03-2006

    Voto per repte de la dècada

  • vot de la dècada[Ofensiu]
    mjesus | 28-02-2006

    Divertit i original. Millor de la dècada.

l´Autor

Foto de perfil de REPTE CLÀSSIC

REPTE CLÀSSIC

254 Relats

351 Comentaris

283821 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Ets un/a guanyador/a del Repte? Felicitats! Aviat veuràs el teu relat publicat!

QUÈ és un REPTE ? Molt fàcil :

El Repte, és una proposta que ha sorgit entre els autors i lectors de Relats en català. Es tracta d'un exercici narratiu que combina imaginació i destresa. S'ha d'escriure un relat sobre un tema concret que tingui entre dues-centes i mil paraules, quatre de les quals estan predeterminades i cal incloure-les de forma obligatòria. El Termini de presentació dels originals el tria el Jutge, que és l'anterior guanyador. Amb una setmana sol ser suficient. Els nous Reptes es pengen al Fòrum i en el mateix post: els relats que optin a guanyar.

La persona que resulta guanyadora tria el nou tema, les noves paraules i valora els relats que es presenten al nou Repte decidint-ne el corresponent guanyador. I així successivament.

Us hi animeu ? ;)

Ets el Jutge d'aquest Repte i has decidit qui és el/la nou/nova guanyador/a del Repte ?

Bé! Ara has de publicar-lo aquí.

El nom d'usuari és: guanyadordelrepte
La contrasenya la pots demanar al FÒRUM o al correu electrònic de l'ARC (l'Associació de Relataires en Català).

Clicant AQUÍ trobaràs La PLANTILLA!


Encara no saps de què va el Repte? Fes un cop d'ull als relats que ja hi ha publicats. Per més informació, pregunta al FÒRUM!

A reptar s'ha dit!