Repte CLXXXII (182) - MASOCH

Un relat de: REPTE CLÀSSIC

Proposat per: Bruixot (29 d'Octubre de 2006)







Tema: Poesia Eròtica




Extensió màxima: 250 paraules





Paraules obligatòries:: argelaga, porcellana (s'accepten plurals), submarí (com adjectiu, amb variació de gènere i nombre, o com a nom, si es vol), consumir (amb totes les formes verbals).





Termini : Dijous dia 2 de Novembre de 2006, a les 15:00 hores





Guanyador/a: allan lee








Text guanyador:


MASOCH





Jo vull jaure a l'argelaga
Amb la teva pell aliena
Porcellana freda
En la meva ardent.

Vull encendre el teu furor
En la tenebra, quan els corbs
Que s'aixequin
Xisclin els nostres noms.

Vull ser la nina que mor
D'aquest amor desolat
En la brutal escomesa
Verinosa del teu cos.

I en un llit blau submarí
Aferrada amb plom de xarxes
Consumir-me de temor
A l'inframón dels teus ulls.






Altres textos presentats: Resta de participants








Comentaris: Comentaris al repte 182: Primera part.

Comentaris: Comentaris al repte 182: Segona part.

Comentaris: Comentaris al repte 182: Tercera part.

Comentaris: Comentaris al repte 182: Quarta part.









Entrega de premis: Les declaracions de la guanyadora



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de REPTE CLÀSSIC

REPTE CLÀSSIC

254 Relats

351 Comentaris

283129 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Ets un/a guanyador/a del Repte? Felicitats! Aviat veuràs el teu relat publicat!

QUÈ és un REPTE ? Molt fàcil :

El Repte, és una proposta que ha sorgit entre els autors i lectors de Relats en català. Es tracta d'un exercici narratiu que combina imaginació i destresa. S'ha d'escriure un relat sobre un tema concret que tingui entre dues-centes i mil paraules, quatre de les quals estan predeterminades i cal incloure-les de forma obligatòria. El Termini de presentació dels originals el tria el Jutge, que és l'anterior guanyador. Amb una setmana sol ser suficient. Els nous Reptes es pengen al Fòrum i en el mateix post: els relats que optin a guanyar.

La persona que resulta guanyadora tria el nou tema, les noves paraules i valora els relats que es presenten al nou Repte decidint-ne el corresponent guanyador. I així successivament.

Us hi animeu ? ;)

Ets el Jutge d'aquest Repte i has decidit qui és el/la nou/nova guanyador/a del Repte ?

Bé! Ara has de publicar-lo aquí.

El nom d'usuari és: guanyadordelrepte
La contrasenya la pots demanar al FÒRUM o al correu electrònic de l'ARC (l'Associació de Relataires en Català).

Clicant AQUÍ trobaràs La PLANTILLA!


Encara no saps de què va el Repte? Fes un cop d'ull als relats que ja hi ha publicats. Per més informació, pregunta al FÒRUM!

A reptar s'ha dit!