Repte 69 - Iniciació

Un relat de: REPTE CLÀSSIC

Proposat per: qwark (6 de desembre del 2005)







Tema: "El despertar sexual"





Extensió aproximada: 200 paraules





Condicions: El text ha de contenir les paraules "llavis", "xiuxiueig", "contraban" i "afectiu"





Durada: 24 hores





Guanyador/a: manila







Text guanyador:



Furtivament, travessàvem patis, en aquell temps estès d'espais amples, horitzontals i clars. Les tardes feien olor de flors d'estiu, de terra regada, i al fons dels jardins hi vivia un món vegetal que ens vetllava els jocs i els somnis.
Al teu pati, enmig d'una quietud bressolada per la font, hi havia un cosidor diàfan, de vidres transparents. I una tarda enjoiada, asseguts al seu petit canapè, de sobte vas aturar el nostre joc i, acostant-se'm, em vas agafar la mà intencionadament.
Sensitiu, agosarat, ferm.
No respirava en l'aire cap fulla, no succeïa el temps el seu granatge. Les galtes se m'encenien, l'emoció m'ofegava. El batec del cor percudia, disparat.
No vaig gosar mirar-te per por de trencar l'embruixament. Vaig esguardar les rajoles de colors del terra mentre la teva mà humida i irisada acaronava la meva. I els respirs cremants de tots dos s'aixecaven com foc. Va ser aleshores que tremolàvem.
A fora, una cadernera es va posar damunt el taronger i amb el seu cant va precipitar un nou encanteri.
Així van començar els petons, immensos, desbordants. Així van arribar les mans tremoloses a les galtes, el xiuxiueig afectiu de la tendresa. Petons goluts de boques, llavis i saliva. Dents que dolçament mossegaven. I en el silenci, esmaperduda, el meu plor neguitós.
Després, ja ens vam buscar tota la pell i va anar girant el sol, estimant-nos. El primer gran glop de coentor i espessa mel, on els sexes, incrèduls i rotunds, es brandaven.
Més tard van esclatar els riures, i tot el contraban d'emocions i vibracions copsades. I mentre ens despullàvem l'un a l'altre en la posta de sol vermell lluent, vaig saber que m'endinsava en l'extrem fabulós d'un límit, que més completa ja no ho seria enlloc, que més enllà d'allò no hi havia més vida.






Entrega de premis: Les declaracions del guanyador/a





Altres textos presentats: Resta de participants

Comentaris

  • rbbarau | 20-11-2006

    molt dolç...a més, és com si avancés a la vegada el dia i l'amor...
    molt tendre

    un petó

  • rbbarau | 20-11-2006

    molt dolç...a més, és com si avancés a la vegada el dia i l'amor...
    molt tendre

    un petó

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    Bruixot | 03-03-2006

    per un text que és pura bellesa i poesia!

    Bruixot

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    Màndalf | 03-03-2006

    Fantàstic. Pura poesia desencadenada.

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    Biel Martí | 03-03-2006

    Un escrit molt pulcre.

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    foster | 02-03-2006

    Coincideixo amb el mestre. El meu vot per a tu

    foster

  • Vot de la dècada.[Ofensiu]
    Jere Soler G | 02-03-2006 | Valoració: 10

    Dolça perfecció, ballant amb les paraules magistralment. Un repte molt bo.

  • la prosa madura[Ofensiu]
    quetzcoatl | 23-12-2005

    Hola manila,

    Ja et vaig dir que em va agradar molt aquest repte. Potser, pel tema, l'únic que no em convenç és que tractis la sexualitat amb tanta maduresa... Però per altra banda s'entén que és un record d'una persona que ja ha passat el llindar del despertar sexual fa temps. És un relat preciós, d'una prosa sublim i de mjolta llum i pau.

    Felicitats!

    m

l´Autor

Foto de perfil de REPTE CLÀSSIC

REPTE CLÀSSIC

254 Relats

351 Comentaris

283625 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Ets un/a guanyador/a del Repte? Felicitats! Aviat veuràs el teu relat publicat!

QUÈ és un REPTE ? Molt fàcil :

El Repte, és una proposta que ha sorgit entre els autors i lectors de Relats en català. Es tracta d'un exercici narratiu que combina imaginació i destresa. S'ha d'escriure un relat sobre un tema concret que tingui entre dues-centes i mil paraules, quatre de les quals estan predeterminades i cal incloure-les de forma obligatòria. El Termini de presentació dels originals el tria el Jutge, que és l'anterior guanyador. Amb una setmana sol ser suficient. Els nous Reptes es pengen al Fòrum i en el mateix post: els relats que optin a guanyar.

La persona que resulta guanyadora tria el nou tema, les noves paraules i valora els relats que es presenten al nou Repte decidint-ne el corresponent guanyador. I així successivament.

Us hi animeu ? ;)

Ets el Jutge d'aquest Repte i has decidit qui és el/la nou/nova guanyador/a del Repte ?

Bé! Ara has de publicar-lo aquí.

El nom d'usuari és: guanyadordelrepte
La contrasenya la pots demanar al FÒRUM o al correu electrònic de l'ARC (l'Associació de Relataires en Català).

Clicant AQUÍ trobaràs La PLANTILLA!


Encara no saps de què va el Repte? Fes un cop d'ull als relats que ja hi ha publicats. Per més informació, pregunta al FÒRUM!

A reptar s'ha dit!