Repte 192 - L'explorador

Un relat de: REPTE CLÀSSIC

Proposat per: angie (3 desembre del 2005)







Tema: "Sala d'espera"





Extensió aproximada: 200 paraules





Condicions: El text ha de contenir les paraules "enrarit", "coix", "sorpresa" i "remenar"





Durada: 24 hores





Guanyador/a: Josep Bonnín Segura







Text guanyador:



- A les sales d'espera, es desespera.
- No siguis tan negatiu. Ten en compte que tot té un procés. No es poden xapar en dos. Hi ha prioritats.
- Vols dir?. Tal volta el que em passa no ho consideres una prioritat? Afegí, murri.
- Bé, si, amic, ho és, però n'he vist entrar d'altres que estaven més fotuts que tu.

A l'interior de la copa buida d'aquell baobab, tenien una discussió, un elefant que se li havia clavat una esquella de bambú a la pota i havia entrat coixejant i en Giti.

En Kumo, no havia pogut triar lloc i la malastrugança, l'havia anat a fer caure just devora d'aquell ós formiguer, que a més de ser un pesat, l'estava marejant.
- Si tu sabessis que és tenir la trompa embossada i plena de formigues, em podries entendre.
- Kumo aixeca els ullals i fe un gest condescendent remenant el cap.

La metgessa, no tardaria en sortir, va pensar.
Feia estona l'havia vist entrar atrafegada. A un lleó, que portava una gran melena, se li havia entravessat un explorador a la gola i l'estava asfixiant. A la selva es coneixia a en Gutu, per la seva voracitat. No n'era cap sorpresa la seva situació.
Allò era greu de debò i no l'embús d'en Giti

S'escoltà un bramul esgarrifant. L'ambient de la consulta es començava a enrarir. En Gutu quan s'enfadava era de témer. No en tenia d'amics.

En Giti no aturava de remenar la trompa i ni de remugar.

Sortí la doctora i es mirà als que esperàvem. En veu alta digué:
- Qui encara no hagi dinat, podrà passar a la sala del costat. Bé... als carnívors em refereix
- L'explorador estava en el seu punt, afirmà la pantera negra fent un badall una mica desganat.guanyador






Entrega de premis: Les declaracions del guanyador/a





Altres textos presentats: Resta de participants

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de REPTE CLÀSSIC

REPTE CLÀSSIC

254 Relats

351 Comentaris

283777 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Ets un/a guanyador/a del Repte? Felicitats! Aviat veuràs el teu relat publicat!

QUÈ és un REPTE ? Molt fàcil :

El Repte, és una proposta que ha sorgit entre els autors i lectors de Relats en català. Es tracta d'un exercici narratiu que combina imaginació i destresa. S'ha d'escriure un relat sobre un tema concret que tingui entre dues-centes i mil paraules, quatre de les quals estan predeterminades i cal incloure-les de forma obligatòria. El Termini de presentació dels originals el tria el Jutge, que és l'anterior guanyador. Amb una setmana sol ser suficient. Els nous Reptes es pengen al Fòrum i en el mateix post: els relats que optin a guanyar.

La persona que resulta guanyadora tria el nou tema, les noves paraules i valora els relats que es presenten al nou Repte decidint-ne el corresponent guanyador. I així successivament.

Us hi animeu ? ;)

Ets el Jutge d'aquest Repte i has decidit qui és el/la nou/nova guanyador/a del Repte ?

Bé! Ara has de publicar-lo aquí.

El nom d'usuari és: guanyadordelrepte
La contrasenya la pots demanar al FÒRUM o al correu electrònic de l'ARC (l'Associació de Relataires en Català).

Clicant AQUÍ trobaràs La PLANTILLA!


Encara no saps de què va el Repte? Fes un cop d'ull als relats que ja hi ha publicats. Per més informació, pregunta al FÒRUM!

A reptar s'ha dit!