Replantejament

Un relat de: Pallars
Ja ha perdut el compte dels quilòmetres fets amb aquesta bicicleta que tantes alegries li ha donat. Gràcies a ella ha aconseguit fer salut, trobar-se en forma. Tothom li deia que no hi ha res com seguir una dieta sana i fer exercici. I així ho ha fet rigorosament al llarg dels sis darrers mesos, de bon matí, al migdia i cap al vespre, quan la jornada laboral es pot donar per acabada.
Pensant-ho bé, però, -i no es pot negar que de temps per pensar ha anat sobrada- creu que hauria de sincerar-se amb la seva parella. Potser tot hauria anat més sobre rodes si en Tom li hagués regalat una bicicleta normal i corrent en lloc de regalar-li una bicicleta estàtica. Bàsicament per dos motius: perquè l’economia familiar ha punxat amb l’excedència concedida i perquè ella sempre ha estat una persona de veure món.

Comentaris

  • S’ha de mirar el cantó positiu...[Ofensiu]

    S’ha de mirar el cantó positiu. Després d’un fort exercici el fet de trobar-te a casa té la seva compensació. No fa?
    —Joan—

  • A moure's![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 20-01-2017 | Valoració: 10

    Caram, m'has ben enganyat! No m'imaginava que es tractés d'una bicicleta estàtica. Però és que com una de normal, movent-se per aquests mons de Déu, no té preu. Una forta abraçada.

    Aleix