Replà

Un relat de: Siset Devesa

Sempre havia esta molt difícil poder-li entreveure les intencions. Deien d'ella que si la trobaves en un replà d'una escala, no sabries mai si pujava o baixava. Així ha estat. Des que va fer el ferm propòsit de no tornar a mostrar a ningú la seva voluntat amb claredat, s'està tot el dia palplantada al replà del segon pis. D'allí no la mou ningú. Els nens del tercer, en baixar al matí per anar cap a escola, ja hi coincideixen. Quan el veí del quart puja a casa tornant de treballar, la saluda ritualment. Ningú podrà saber, mai més, si puja o si baixa, però ella seguirà somrient, displicent, mentre va veient com puja i baixa tothom.

Comentaris

  • Anna Casals Colell | 18-12-2008 | Valoració: 10

    un 10, geni :)



    anna.

  • M'ho deixava![Ofensiu]
    ciosauri | 14-05-2008

    A Montcada em varen imprimir el conte malament, varen canviar de lloc els guions del final del conte, i no s'entenia gens. Quan ho vaig veure em vaig quedar de pasta de moniato!

  • Jo també t'havia llegit![Ofensiu]
    ciosauri | 14-05-2008 | Valoració: 10

    Els contes curts i ben aprofitats m'agraden i el tema és bo; avui que ens costa tan donar la nostra opinió i mullar-nos, tenim un bon exemple en la veïna palplantada al segon pis!

    I parlant d'anades i vingudes, aquesta tarda he anat a Girona i he passat davant de la Catedral, de la pujada del Seminari, he tret el nas als Banys Àrabs... Sempre que puc em passejo per la Girona vella, però amb flors ja és massa! Salutacions!

l´Autor

Siset Devesa

53 Relats

193 Comentaris

65966 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
"Dins es món que m'he inventat tot se mou a total realitat."

Multicinemes (Antònia Font)