Relat breu de títol desproporcionat i amb frase-gag final, a l'estil de QUim Monzó, però pitjor i amb faltes d'ortografia no-intencionades.

Un relat de: Orfeu Decapitat

Una vegada hi havia una adolescent feliç amb ella perquè s'havia passat hores mirant-se les mamelles de llet (de molt diverses perspectives) al mirall on vivia la Verònica, la convivència amb ella, però, era força bona, comparada amb la d'aquella noia a la que li va clavar unes tisores . Pitjor per ella, de no haver provat el ritual satànic que la invocava potser ara encara viuria.
Estava satisfeta, doncs, amb el seu cos i la seva cara, cosa que diu molt a favor d'ella. Malgrat això, no us enganyaré i us asseguro que no tenia res d'especial. Una noia, si, i en conseqüència posseïdora de la bellesa intrínseca que una noia conté, però res d'especial.
Acabant. La noia, farta de que els nois d'agradosa aparença es petonegessin amb gràcia i llengua amb les seves companyes que, tot s'ha de dir, tenien més pit i menys cul que ella, digué un dia:
- No sé perquè els tios que estan bons són tan superficials.

Bé, el gag ja està fet. Si no l'heu captat, rellegiu-lo. Si l'heu captat i us ha fet riure, que Déu us beneeixi. Si l'heu captat i no us ha fet riure, ho sento molt i demano perdó. En els tres casos, podeu escriure un missatge comentant-lo. COMENTEU ALGUNA COSA, SIUSPLAU!!

Comentaris

  • jo he rigut molt[Ofensiu]
    filladelvent | 07-03-2006

    la veritat, de tant en tant va bé una bona gerra d'aigua freda per deixar-se córrer de rigurositats...

    Tornaràs a publicar per la pàgina? Sembla que hi havia força gent que li agardaves... i eoïstament, amb mi sol de lectora ja és suficient motiu no?

    T'hi animo.

    -Filladelvent-

  • Berenice | 15-11-2005

    s'entén, s'entén..
    curiosa manera d'escriure..
    em sobra el darrer paràgraf suplicant comentaris, potser :P però està bé, aquest batibull de coses del començament en que a un li costa de situar-se..

    besets

  • què passa?[Ofensiu]
    AnNna | 13-10-2004 | Valoració: 6

    Jo havia posat un sis i ara em surt un tres... no sé què ha passat. elimina l'altre comentari, si vols.
    No l'he entès. xD

  • No l'he entès[Ofensiu]
    AnNna | 13-10-2004 | Valoració: 3

    Però bé, aquí tens el meu comentari. Una mica estrany, aquest relat. Les tisores? El ritu sataànic? Tot barrejat....
    Bé, és igual.