Relat adolescent

Un relat de: Petita

No sempre vols el que tens, no sempre tens el que vols.
Tant de canvi per a res, tant de canvi per a tant.
Sempre semblarà infantil i alhora tan gran, doncs no sabem qui som en realitat, petits monstres deformats o formats, proporcionats o immensament mal formats, amb estúpids porus infectats i egoïstes des del començament de la mutació. Així pot semblar la nostra vida... Així de vegades la vec jo, treient-li els grans.
Faré una breu descripció de la gran mutació.
Primer et surten dos bonyets al pit que poden semblar tumors, però que són glàndules mamàries... Després venen els pèls més íntims que si al final de la mutació no es controlen es poden convertir en un bosc frondós. I per últim arriba la senyora menstruació, no hi ha descripció per això , tothom ja sap què és.
Per últim diré que no faré cap incís sobre la sexualitat ja que encara ningú m'ha tastat.

Comentaris

  • uiuiui!![Ofensiu]
    DormS | 27-08-2006

    petits monstres deformats o formats... molt bona la reflexió. Potser les teves preocupacions no són tan adolescents. Segueix escrivint i no t'amoïnis que tot arribarà...

  • instants | 08-09-2005

    així és la vida......

l´Autor

Petita

2 Relats

3 Comentaris

1895 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor