Regalar un llibre

Un relat de: Joan G. Pons

M'agrada escriure. M'agrada expressar-me. Acabo de publicar el meu quart llibre i encara que al ser una edició limitada ha demanat, com els altres, un cert suport econòmic personal, sento una vibració peculiar al tenir el llibre entre les mans.

L'acció de regalar és…

·Regalar és un plaer.
·Regalar un llibre té un cost i també un goig.
·Regalar un llibre és una vivència de gratuïtat.
·Regalar un llibre escrit per mi és una forma de compartir.
·Regalar el meu llibre és fer visible la meva presència invisible.
·Regalar aquest llibre és oferir quelcom signat i compromès.
·Regalar aquest llibre és transmetre unes opinions, plenes de respecte i flexibilitat.
·Regalar aquest llibre és obrir-te quan obren les seves planes.
·Regalar aquest llibre és una invitació.
·Regalar el llibre és permetre que t'identifiquin.
·Regalar el llibre és apropar-me a la gent concreta i personalitzada.
·Regalar el llibre és allargar una ma tendra tot creant complicitat amistosa.

Un llibre potencia una sensació enriquidora quan el regales.


Comentaris

  • Molt bones reflexions.[Ofensiu]
    Núria Niubó | 16-09-2009 | Valoració: 10

    Realment és un plaer el fet de regalar, perquè en fer-ho hi poses unes intencions que sempre porten una gran càrrega d'amistat i bons desigs. És per això que qui rep és sent afortunat no només pel fet del regal en si, si no per tot lo que comporta,
    No en puc dir rés més de lo que tu ressenyes en aquest relat. Sempre he sentit una gran satisfacció en obsequiar però no havia fet mai les reflexions que tu ens regales.
    La teva amistat és un gran regal Joan, una vegada més gràcies.
    Una càlida abraçada,
    Núria

  • Un regal molt especial[Ofensiu]
    Unaquimera | 03-02-2009 | Valoració: 10

    Repassant els relats teus que no havia llegit o comentat, m'he trobat amb aquest... i m'ha agradat especialment llegir-ho, perquè jo tinc un llibre teu, que tu m'has dedicat i regalat!
    Per tant, sóc conscient de tot el que aquest gest ha suposat: de l'apropament que ha facilitat, de la transmissió que ha permès, de la complicitat que ha generat, del plaer de la lectura que m'ha obsequiat...
    Per tot això: Gràcies, Joan, pel teu regal!

    T'envio una abraçada potent,
    Unaquimera

  • Jo també crec que tens raó[Ofensiu]
    Queca | 22-10-2008 | Valoració: 10

    I, com saps, és una cosa que espero poder fer algun dia...

    Em continua cridant l'atenció aixo de formació a la federació catalana de voluntariat social. M'ho podries explicar una mica més? Què fas, i si jo podria ajudar d'alguna manera....

    Gràcies pels teus comentaris.

  • Quanta rao tens![Ofensiu]
    JOANPG | 10-10-2008 | Valoració: 10



    Algú va dir que l'autentica saviesa no consisteix en saber moltes coses
    apreses dels llibres, ni tenir un munt de llicenciatures o màsters en mil
    temes. L'autentica saviesa consisteix en dir i fer a cada instant allò que pertoca.

    I tu en saps, amic meu. Regalar un llibre és donar vida i ens fa tanta falta en aquests moments que vivim!
    Gràcies per ser com ets, per fer el que fas i per acceptar la meva pobre
    saviesa , si és que en tinc un bri.

    Una forta encaixada de JOANPG.

  • Tens raó[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 04-10-2008 | Valoració: 10

    Regalar un llibre és un fet molt honrat. Per això jo vull regalar-te el meu quan surti. Per ser clars, et diré que m'han publicat el poemari!!! I jo te'l vull regalar, ja quedarem un dia per l'entrega.

    Salut i records.

    ullsblaus1

Valoració mitja: 10