Reflexos Al Mirall

Un relat de: RainBow_CoLouRs

Avui, quan al sortir de la dutxa, amb la tovallola posada m'he mirat al mirall, m'he sentit diferent.
No em pregunteu perquè, doncs no ho sé.
El mirall estava amb més de la meitat embafat, i restava un tros de claror.
Jo m'hi reflectia allà, però tenia una llum diferent que no m'havia vist mai.
Estava completament relaxada, era com si m'estigues observant des del meu interior.
Puc descriure aquell moment, perquè crec que mai l'oblidaré.
Em sentia relaxada, serena, com si no existís cap problema a la meva vida.
Com si fos un ocell lliure que vola per on vol sense lleis ni traïcions.
No era jo qui veia reflectida al mirall, era una altra persona.
No tenia ulleres de no dormir, ni tenia els ulls rojos de plorar, allà hi veia una petita princesa, amb la cara més somrient mai vista.
Una aurèola li envoltava el cap, i unes ales de cotó brotaven darrere el vestit.
No era jo, era un àngel, que entre la capa de baf s'hi reflectia, i em feia veure que era allà i que m'animava a continuar.
Li vaig dir que ja no podia més, el meu cor havia deixat d'estimar, la meva ment de pensar, i la meva ànima es volia suïcidar.
No va dir res, tan sols va somriure, i una musica medieval començà a sonar.
Espantada, em vaig girar, i incrèdula, em vaig veure, era jo! Amb tan sols 10 anys, ballant al compàs d'aquella musica i fent piruetes.
Que n'era de feliç llavors, on eren els problemes? On eren les penes?
De sobte vaig començar a girar, i em vaig veure allà, ballant amb aquella musica tan dolça, alçava les cames, col·locava les mans, els cabells onejaven en direcció els moviments, tot era tan... perfecte?
I de sobte, em vaig trobar, asseguda al lavabo, amb la cutxilla a les mans, i al meu canell hi havia uns quants talls.
No entenia res, i de sobte em vaig mirar al mirall, i una petita princesa em va somriure i va dir:
-Curtes i negres, les nits dels teus cabells. Bonic arc iris, no et rendeixis mai. Mira, amunt, lluny!

Comentaris

  • La nena et segueix acompanyant[Ofensiu]
    Josep Llop Llop | 19-12-2016


    Molt bonic i molt ben explicat. Al nen o nena interior li convé sortir de quan en quan a passeijar i ho fa moments màgics que mai oblidem ja.
    Felicitats per la teva sensibilitat
    i per entendre la tendresa que hi viu a l`altre costat de la crua realitat. Bon Nadal.

  • Toc toc![Ofensiu]
    Kimera | 19-12-2016

    Toc toc!

    Hi ha algú?

  • TORNA, TORNA, TORNA...[Ofensiu]
    Cincdos | 15-10-2007 | Valoració: 10

    i avui tornarà...

    :)


  • juJu..![Ofensiu]
    SieMenS | 01-08-2006

    Ainss..q és el CDM?

    puF*


    t'aMu..



    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena




    P*

  • no sé perquè[Ofensiu]
    Perestroika | 09-07-2006

    però en dies com avui sempre acabo venint a aquest relat.

    Fa molt temps que no sé res de tu....que ens ha passat?

  • Molt maco[Ofensiu]
    Reguitzellera | 22-01-2006 | Valoració: 7

    innocència infantil... quan la teníem no la gaudíem, quan la perdem, l'anhelem...

  • filladelvent | 22-01-2006 | Valoració: 7

    Felicitats: veig que fa poc vas cumplir anys.

    Sobre el relat: no està malament, però vigila amb les faltes.

    -Filladelvent-

  • sense paraules[Ofensiu]
    terra | 22-01-2006 | Valoració: 9

    Així s km me kdat dspres daver llegit l teu relat. M'ha encatat. Segueix així que escrius d meravella!

  • SieMenS | 22-01-2006

    uale uale uale uale uale!

    tiatiatiatiatiatiatia!

    FELICITATS x MOLTS
    BUAAAAAAAAAAH =D=D=D

    15 anyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeets!!!

    15 anys, 15 records, 15 mirades, 15 somriures, 15 alegries, seguides de 15 llàgrimes, 15 mons per poder visitar 15 ciutats, 15 carícies, 15 petons, 15 colors, 15 sensacions, 15 paraules, 15 reaccions...15: P-a-i-n-B-o-w-_-C-o-L-o-u-R-s. Compta'ls, 15!

    Quinze són quinze, quinze, quinze, quinze. Quinze són quinze..quinze quinze són!

    Tal i com els 14 van ser adorablement desastrosos, tu mateixa saps que, per mi, els 15...únics, irrepetibles, fascinants, massa. També, gràcies a tu. T'estimo nina.

    PauLa*

  • F E L I C I T A T S[Ofensiu]
    Gemma34 | 16-01-2006

    Moltes felicitats. Això dels aniversaris es divertit, pel qui tant per qui els fa com pel destinatari. Ens obliga a llegir, i així ens descobrim uns als altres. Un petó

    Gemma34

  • Un reflex...[Ofensiu]
    ROSASP | 01-01-2006

    que deixa veure la força i la tendresa que viu dins nostre; quan les portes semblen tancar-se com per art de màgia un missatge, un petit detall, aquest reflex que ens pica l'ullet ens fa somriure.
    Quan ens sentim el més ínfim gra de sorra, una petita veu crida desesperadament en el nostre interior per ser escoltada.
    Tenim molts més recursos del que aparentment semblen, només cal creure en nosaltre mateixos i mirar més enllà d'on hi veuen els ulls.
    Un relat que uneix els dubtes, les pors i la tristesa amb la dansa i la música que mai ens abandona i una bellesa que no es marceix mai.
    Aprendre a viure és una aventura contínua, on hi conviuen les llums i les ombres...
    Dansa i somriu, plora quan faci falta, però sobretot viu cada instant i escolta't!

    Un relat profund i ple de sentiments.
    Bon Any, preciosa!
    Què siguis molt feliç!!!

  • mirant...[Ofensiu]
    Capdelin | 01-01-2006

    la foto de la dreta: amb dues mans puc matar algú... i amb dues mans puc construir un cor d'amor i estimar bojament...
    espero que aquest any nou 2006 porti unes mans amoroses per a tu i que siguis plenament feliç cada dia...
    ptons i una abraçada!

  • Torno a [Ofensiu]
    Perestroika | 30-12-2005

    anar a parar a aquest relat, sense voler-ho. El torno a llegir, com tants altres cops, i el torno a sentir.. És una obra mestra! El millor que t'he llegit. M'encanta, m'encanta i no sé perquè.

    Que la vergonya no et faci tapar aquell somriure que és un regal per a tots els que tenim la sort de poder-ho compartir amb tu!

    Un dolç petonàs!!! bé, els que vulguis!! Je, je,je!

    Per si no xarrem a la tarda, que a la nit marxo al concert del Cesk.. que tinguis una bona entrada a l'any nou! Amb un bon grapat d'il·lusions i somnis per fer realitat!

    T'estimo petita!

    = la dolenta de la Perestroika = :PPPPP

  • quin relat més impactant[Ofensiu]
    Ainoa | 30-12-2005

    Estic fent una volta per la web, llegint els autors que he llegit al 2005 i h etrobat relat de tots tipus però d emoment cap en tant d'impacte com el teu!!

    Un fort petó i que el 2006 et porti més pluja i llum per seguir fent un arc de colors i segueixis plenant aquesta web!!

  • felicitats[Ofensiu]
    AnnaFenoy | 29-12-2005

    m'ha agradat molt aquest relat!! de debó! magnífic!!!
    Deixes espai per la imaginació i a la vegada per la lectura pausada i a la vegada lleugera que t'incita a continuar llegint...

    ;)

  • Un magnific...[Ofensiu]
    cassigall blau | 26-12-2005 | Valoració: 10

    ...relat, que et posa la sang en marxa.

    Suposem que no es real i que simplement es un magnific relat d'una gran escriptora

    petons

    pere

  • la princesa del mirall[Ofensiu]
    jacobè | 25-12-2005

    Buf! En el seu moment ja el vaig llegir i em segueix impressionant. Dur i preciós. Negre i de colors. La nena que portem dins ens pot salvar, l'hem d'escoltar i deixar que ens doni la mà. Gràcies per recordar-m'ho "bonic arc iris"!!
    Menja torrons de colors!

  • estic recuperant l'alé....[Ofensiu]
    Becari | 09-12-2005 | Valoració: 10

    després de llegir aquesta petita maravella. No et pots ni imaginar com m'ha arribat a dins i com m'ha donat un cop de puny a l'estòmac.

    records princesa

  • x cert...[Ofensiu]
    NoKia | 08-12-2005

    el teu nom en japo (ni xines ni corea) es veu...
    po ma fet gracia...
    l proper cop q et vegi, si menrecordo, et porto un full am l teu nom en japo ok?
    a vera si menrecordo descriureu b... xDD

    petons maka,
    testimo!

    nOKia

  • NoKia | 08-12-2005

    et torno a comentar andrea...

    Ara q ja an passat ls mals rollos... q ia n ekilibri i tot aso...

    poss... nose... el relat... q fua nose... moltissimes gracies... intento fer tot el q puc x veret somriure... xq ets na de les persones mes specials d la mva vida, i smp o seras... pq si tu stas malament jo tb, pq sns tu no puc viure... x cada minut, cada segon q em stat junts, rigut, plorat... q em vist un futur juntes... taja, port aventura... tacons forever... x cada critica a una spelma peluda, a una jipi imbecil... (no mabstenk d critikar xDDD)... x cada moment q mas fet veure q ia un mes enlla... i ara... q stic b, nomes vui q tu tb u stigis... q as de mirar x ki testima, x tu, xl teu davan... no miris qui vulgi ferirte, no es mereixador de la teva atencio, d ls teves llagrimes, del teu preocupament... bonic arc iris... no et rendeixis mai ;)

    b tia... jo ja piroo... dema et mato a xdis ;) xDDDDDD

    testimo, tstimo, i nomes testimo!!! amb bogeria, amb deliri...

    Nea&NoKia [taCoNs] x smP! ^^

    nOKia

  • jo també m'estimo[Ofensiu]
    rumbdellop | 07-12-2005 | Valoració: 10

    si no m'estimo jo ki m'ha d'estimar? jaja
    a mi també m'agrada mirar-me al mirall d tant en tant.
    m'ha agradat el relat.

    ptns musikals

  • quetzcoatl | 02-12-2005

    Hola arc iris :-)

    És original el teu relat. M'agrada com descrius les sensacions i et transportes, evadint-te de la circumstància actual; però no és una història de fugides, sinó potser de retrobament amb un mateix.

    El missatge de fons és vitalista. L'autoviolència és potser el que encara em costa desxifrar, tot i que a vegades són els extrems els que fan veure l'equilibri. Potser és això.

    De totes maneres, et dic el mateix que el mirall i a somriure! :-)

    bonica foto, també... cuida't!

    m

  • reineta![Ofensiu]
    Perestroika | 30-11-2005 | Valoració: 10

    just avui, jo també he fet un relat sobre un mirall...

    He entrat per deixar-te un missatget, i m'he trobat aquest relat. segurament, el millor que t'he llegit fins ara

    Com ja t'ha dit tothom... genial la foto! M'agrada molt!

    L'altre dia a la mani...em vaig quedar esperant la teva trucada... :(

    Entrava per dir-te que enyoro els teus dolços comentaris... els teus dolços e-mails... enyoro saber de tu!

    Mil petonets! Tenim un dia de compres pendent!

    Salut!

  • Precios[Ofensiu]
    L'ull de la subcultura | 24-11-2005 | Valoració: 10

    Joder tia, k m'he emocionat i tot, normalmetn quan llegueixes algun relat intentes enfocarlo de una manera objectiva intentar extreure el k et vol dir, entendr aquella persona, pero tu has nat mes enlla, has arrivat al fons del meu eser amb les teves paraules,

    Felicitats Andrea!

  • deu haver...[Ofensiu]
    Capdelin | 17-11-2005 | Valoració: 10

    una tercera manera de resoldre els problemes: una, fent operacions matemàtiques ( de vegades la solució no és correcta )... la segona, suïcidant-se ( els problemes no es resolen, te'ls emportes amb tu per sempre )... i la tercera... deu haver una tercera forma de solucionar-los... potser superant els inicis durs, els moments foscos i esperant que una llum nova et faci veure els problemes d'un altre color... SUPERABLES!!!
    una abraçada!
    PD. guapíssima la foto del dit i el cor sobre l'arena de la platja... una onada el pot esborrar de cop ( potser així també es poden solucionar els problemes, amb una onada de valor i un nou amor!!! )

  • Normalment...[Ofensiu]
    Ullets | 15-11-2005 | Valoració: 10

    quan estic a l'escola (treballo amb infants), sempre m'adono que hi ha coses per aprendre d'ells, més de les que mai pensarem...
    I sempre penso, que pot fer que quan som adults, la nostra percepció de la vida canvi tan dràsticament, de vegades m'espanta...
    I potser, el secret, és créixer tranquil·lament, estimant-nos, respectant-nos i entenent que tot i que la vida sigui complicada, hi ha una cosa que els infants mai podran perdre: "la il·lusió per viure coses noves i l'energia per afrontar qualsevol situació que se'ls hi posi el davant"
    un peto!

  • És l'únic que es pot fer en els pitjors moments...[Ofensiu]
    L'escriptor mediocre | 14-11-2005 | Valoració: 10

    mirar la felicitat passada, mai perduda, ja que segueix dins nostre, però que no sabem disfrutar d'ella en l'actualitat.
    Mai hem d'arribar a aquests extrems sense recordar la felicitat d'abans i intentar recuperar-la.

    Magnífic aquest relat!

    Juseph

  • " No et rendeixis mai "[Ofensiu]
    kispar fidu | 13-11-2005

    -Curtes i negres, les nits dels teus cabells. Bonic arc iris, no et rendeixis mai. Mira, amunt, lluny!

    Mira lluny! oblida aquests malsons! Mira al teu voltant i gaudeix dels petits detalls. Adona't de tot el que has viscut i del tot el que et queda per descobrir... Val la pena viure!

    No pleguis les ales, has de seguir lluitant! Les nits dels teus cabells han de seguir existint. Has de seguir avançant pels camins dels teus dies!!!

    Bonic arc iris, no et rendeixis mai!

    Uooo! Segur que la Nokia t'agraïrà molt (de fet ja ho ha fet), que li hagis dedicat aquest relat i que l'animis a seguir endavant!!!

    Apa! cuida't! que vagi bé!
    Gemm@

  • No sé si tinc dret....[Ofensiu]
    angie | 13-11-2005

    de comentar un poema dedicat com aquest.
    T'haig de dir que és del tot emocionant.
    Un àngel com el del relat ens acompanya sempre i ens fa pessigolles amb les plomes de les seves ales.
    Un petó per a les dues.

  • vale...[Ofensiu]
    NoKia | 13-11-2005 | Valoració: 10

    sas q? q stic ploran, ximpleta! no si val... xD no no en serio... quan e llegit l final tia.. jo q se.. esq me mucionat... q es burrika ella... jope... xD ains tia... merxi... nose... esq no tinc paraules andrea tontiss... pf... nse... nose q dirte... wnu lunic q penso ara esq testimo moltissim tia, moltissim... mol i mol... q fuaa sns tu jo no seria res... q et necessito, q ets una de les meves millors amigues... q gracies, xls moments, x tot... x smp esta alla... al meu costat lluny, pero al meu costat... fua fua... nse... n puc dirte grans coses amb bonikes frases... pq ara no en se... nomes puc dirte la veritat, i te la repeteixo... testimo! amb tu smpre!

    per cert... no tu vax dir, ahir amb en marc vem passa x plasa catalunya, portal de langel... i bb... tots ls llocs on ens vam vere x primer cop... i on vem coneixa la iaia-cdm... i l pans, q lan tankat... era com n somni tornar a star alla... vaig recordar mltes coses ^^

    be.. aki akabu... pq... xD stic futen massa ... xDD simlement axo...

    GRÀCIES, T'ESTIMO ANDREA!

    Nea&NoKia x smP!

    nOKia

Valoració mitja: 9.46